Jump to content

HSP Troian, ramię układu kierowniczego.


Recommended Posts

Udało mi się nabyć troiana w wersji bezszczotkowej. Autko kupiłem używane, więc reklamacje i zwroty nie wchodzą w grę. Stan prawie sklepowy, ale nie o tym.

 

W krańcowej pozycji wychylenia serwa ramię, a w zasadzie popychacz haczy o budę. Pytanie czy ktoś tu obecnych także ma troiana i czy też ma tak samo, może ja mam coś źle złożone. Poniżej zdjęcia o co kaman. Trochę ciemne, ale chyba widać o co chodzi.f522bdc7a74fa67b28c2047433950bdd.jpgb7cea888a0261450ea8f57ccd8d1f2a9.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Buda jest oryginalna i wydaje mi się że na zdjęciach które oglądałem wygląda tak samo. Myślałem o cięciu budy, ale to chciałem zrobić w ostateczności. Myślałem o przełożeniu cięgna na dół, ale chyba będzie haczyło przy ruchach.

Link to comment
Share on other sites

A tam od razu badziewne. Działa, pozycję zero trzyma, to nie samolot że jak serwo padnie to się rozbije. Wiem że jest trochę słabe, ale dla młodego narazie na pewno wystarczy. Najpierw kilka pakietów muszę kupić, bo na tym nimh co jest teraz to bidnie jeździ. Na serwo też przyjdzie pora.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Kolejne pytanie do posiadaczy wersji pro z fabrycznym napędem. Jaką macie zębatka atakującą? Kupiliśmy trochę używanego i nie mam pewności co jest fabrycznie, a silnik dość mocno się grzeje, regulator trochę mniej. Wiem że najlepszą metoda prub i błędów, ale może zamiast kupować 4 różne zębatki i testować kupię 2 przy Waszej pomocy :).

 

A i od razu czy ktoś testował fabryczny silnik na lipo 3s? Dałbym najmniejszą zębatkę jaka wejdzie i do tego 3s o ile silnik to wytrzyma.

Link to comment
Share on other sites

Kolejne pytanie do posiadaczy wersji pro z fabrycznym napędem. Jaką macie zębatka atakującą? Kupiliśmy trochę używanego i nie mam pewności co jest fabrycznie, a silnik dość mocno się grzeje, regulator trochę mniej. Wiem że najlepszą metoda prub i błędów, ale może zamiast kupować 4 różne zębatki i testować kupię 2 przy Waszej pomocy :).

A i od razu czy ktoś testował fabryczny silnik na lipo 3s? Dałbym najmniejszą zębatkę jaka wejdzie i do tego 3s o ile silnik to wytrzyma.

Ja mam oryginalnego zębatka ma 16 zębów silnik szczotkowy i bez problemu chodzi na 3 s nie zauważyłem problemów regulator też oryginalny a bude masz żle wyciętom

Link to comment
Share on other sites

Z budą temat załatwiony. Też mam zębatkę 16T, ale po 10 minutach "dzidy" na 2s silnika nie da się dotknąć. Dlatego chce zmniejszyć przełożenie, bo wydaje mi się za duże. W stradzie po 20 minutach ostrej jazdy silnik jest ledwo ciepły. W ostateczności kupię jakieś mocniejsze kombo.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Troian dostał żyroskop (skyrc). Teraz bezstresowo można wcisnąć gaz do końca bez obawy że auto pójdzie bokiem. Widać przy mocnym przyspieszaniu jak tył myszkuje, ale auto utrzymuje tor jazdy :). Teraz można pomyśleć o mocniejszym kombo, bo widzę że jest sens. Możecie coś konkretnego polecić?

Filmik z jazd z żyroskopem

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.