Skocz do zawartości

Instalacja ASP 0.61 (10ccm).


Gość Kaziuk

Rekomendowane odpowiedzi

Niby nie jest konieczne, ale w ten sposób można by wykluczyć każdy silnik :faja:. Czy masz na myśli 2 czy 4suwa? kolega z tego forum - a pewnie i nie tylko on - własnie użyli tego modułu w swych silnikach. Ja też go uzywam ale w 4suwie 15cm. O ile w 2suwie 7,5cm silniuk raczej nigdy nie gasł na małych obrotach to w ASP FS 60 czy w OS FS 91 zdarzało się. A ponieważ moje modele to polmakiety więc by nie stracić wieeeeelu godzin pracy w Fokerze własnie zastosowałem ten patent. Jeśli precyzyjnie zaznaczysz przy drążku gazu miejsce max wychylenia gdy jeszcze żarzy to nie będzie z tym problemu - będą za to plusy i to te dodatnie :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano tak, bo to przecież właśnie w Gdańsku pewien elektryk wynalazł plusy ujemne... :jupi:

To taki Mustang ARF za 999zł. Silnik żarowy dwusuwowy. Instalować żarzenie?

Wszelkie instrukcje takiej instalacji na pewno gdzieś tu znajdę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model nie ma znaczenia do samej instalacji co raczej silnik. Minimalne obr 4suwa są znacznie mniejsze niż dwu suwa stąd pytanie. Jesli silnik bez problemu pracuje na minimalnych obrotach to nie musisz. Jeśli są jakieś problemy to albo precyzyjna regulacja pomoże albo ...dla własnego poczucia komfortu instalacja :jupi: Gotowy moduł kupisz za coś ok 80 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Poćwiczę na styropianowym elektrycznym Super Cub, a potem zechcę wystartować tym. To mi się pewnie uda, ale gorzej z wylądowaniem... :wink:

- Jeśli silnik w ogóle zgaszę, to poszybować on długo pewnie nie zechce.

Silnik jest z pudełka, jeszcze go nie uruchamiałem. Sądzisz, że pierwsze odpalenie i regulacje zrobić poza modelem? Wtedy byłoby wiadomo, ale trochę więcej zachodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz stanowisko do uruchomienia i docierania silnika to warto ale jeśli nie masz to żaden problem. Ja zawsze silnik montowałem od razu do modelu. Unieruchamiałem model id odpalałem silnik docierając go i ewentualnie regulując. Na poniższym filmie masz pierwsze odpalenie silnika i docieranie;

 

http://pl.youtube.com/watch?v=hEyflm9OBv0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:devil: Ale to już nudne - znowu muszę wyliczyć moje modele :rotfl: : w Vicomcie, w D.VIII i w Pfalz'u silniki własnie skierowane są cylindrem w dół. Nie było z tym problemu zarówno z dwusuwem OS LA 7,5cm jak i ASP FS 61 i 80,a tym bardziej w OS FS 91. Jeśli możesz to skieruj cylinder lekko w jedną ze stron - patrząc od przodu w lewo wtedy łatwo zmieści się tłumik. Czemu lekko pod kątem? Eliminuje sie w ten sposub drgania silnika - sa mniejsze niż z cylindrem pionowo.

 

EDIT - uciekła mi fotka z poprzedniego postu - tu masz zamontowany moduł w D.VIII

 

moduarzeniapoprawoo4.jpg

w640.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.