Skocz do zawartości

Spalony odbiornik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem totalnym nowicjuszem i niedawno zamowilem troche tanich czesci na start. Miedzy innymi byl to nadajnik firby Flysky Fs-i6 z odbiornikiem Fs-ia6 w zestawie. Niestety owy odbiornik przez nieuwage i glupote nowicjusza spalilem.

W tym momencie narodzilo sie kilka pytan.

1. Czy reklamowac pod pretekstem otrzymania go w takim stanie? (Wiem ze bylo by to hamskie)

2. Jaka jest roznica miedzy fs-ia6 oraz fs-ia6b?

Opublikowano

No cóż...zdarza się nie tylko nowicjuszom - czasami tez zabija rutyna i pośpiech . Te odbiorniki to różnią się zewnętrznie ilością antenek i co za tym idzie jeden ma telemetrię a drugi nie ma . Są do dokupienia same odbiorniki na min. znanym portalu aukcyjnym , może u p. Bodziocha z Krakowa...... . W każdym bądż razie czy to fsi6 czy fsia6b to każdy z nich można sparować z nadajnikiem który posiadasz.

Opublikowano

Różne rzeczy się "palą" w naszej elektronice, mimo to wiele z nich da się naprawić. Otwórz, pokaż fotki na forum. Jest tutaj grupa mądrych ludzi, którzy mogą Ci pomóc.

Wyjsrapatalkowane po zbóju ;)

Opublikowano

Nwm czy dobrze widac ale z tego co ja widze to spalone sa 3 drobne elementy. Tak drobnej lutownicy i takich elementów nie posiadam wiec nie bardzo bylo by mozliwe naprawienie na wlasna reke. Jak już w przywitaniu powiedzialem, mieszkam w niemczech wiec wszelkie serwisy w polsce nie sa w moim zasięgu.

W takim eazie prawdopodobnie zamówię nowy odbiornik a dla pewnosci 2 nowe.

Czyli nie ma znaczenia ktory rodzaj odbiornika zamówię, oba beda dzialac z moim pilotem tylko fs-ia6b mozna dodatkowo modyfikowac i ma lepsze polaczenie?

post-20828-0-28783500-1513509472_thumb.jpg

post-20828-0-98784700-1513509502_thumb.jpg

Opublikowano