Skocz do zawartości

Spalony odbiornik


Karolek98
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem totalnym nowicjuszem i niedawno zamowilem troche tanich czesci na start. Miedzy innymi byl to nadajnik firby Flysky Fs-i6 z odbiornikiem Fs-ia6 w zestawie. Niestety owy odbiornik przez nieuwage i glupote nowicjusza spalilem.

 

W tym momencie narodzilo sie kilka pytan.

 

1. Czy reklamowac pod pretekstem otrzymania go w takim stanie? (Wiem ze bylo by to hamskie)

2. Jaka jest roznica miedzy fs-ia6 oraz fs-ia6b?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż...zdarza się nie tylko nowicjuszom - czasami tez zabija rutyna i pośpiech . Te odbiorniki to różnią się zewnętrznie ilością antenek i co za tym idzie jeden ma telemetrię a drugi nie ma . Są do dokupienia same odbiorniki na min. znanym portalu aukcyjnym , może u p. Bodziocha z Krakowa...... . W każdym bądż razie czy to fsi6 czy fsia6b to każdy z nich można sparować z nadajnikiem który posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nwm czy dobrze widac ale z tego co ja widze to spalone sa 3 drobne elementy. Tak drobnej lutownicy i takich elementów nie posiadam wiec nie bardzo bylo by mozliwe naprawienie na wlasna reke. Jak już w przywitaniu powiedzialem, mieszkam w niemczech wiec wszelkie serwisy w polsce nie sa w moim zasięgu.

W takim eazie prawdopodobnie zamówię nowy odbiornik a dla pewnosci 2 nowe.

 

Czyli nie ma znaczenia ktory rodzaj odbiornika zamówię, oba beda dzialac z moim pilotem tylko fs-ia6b mozna dodatkowo modyfikowac i ma lepsze polaczenie?

post-20828-0-28783500-1513509472_thumb.jpg

post-20828-0-98784700-1513509502_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że wtyczka regulatora jest podłączona odwrotnie do odbiornika. Chociaż takie podłączenie nie spali każdego odbiornika np. JR, Graupner na pewno nie bo takich używam i zdarzyło mi się podłączyć odwrotnie. Ważne aby kabelek z "+" był w pozycji środkowej.

Odnośnik do komentarza