Skocz do zawartości

ASP 15ccm 2T - gaszenie silnika.


Gość Kaziuk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądam go na wszystkie strony i nigdzie nie widzę do tego żadnego patentu. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to zrobić? Jeśli już nie zdalnie, to chociaż ręcznie...

Opublikowano

Czyli cofnięcie do oporu dżojstika ma go gasić? Nie chciałbym tak, chciałbym mieć wtedy minimalne obroty...

Opublikowano

A jaka masz aparaturę? Całkowicie cofniecie draga nie możne gasić silnika. Gaszenie silnika programujesz na jakimś przełączniku albo na przycisku i gdy chcesz zgasić silnik to przełączasz i gasisz silnik.

Opublikowano

Z grubsza czuję, ale nie wiem jak to uzyskać. To Eclipse 7, na pewno będzie w instrukcji. Dzięki!

Opublikowano
...albo starym sposobem: obr. nin. na drążku, gaszenie trymerem
sztuczka faktycznie niezła, ale właśnie po to masz w nadajniu funkcję throttle cut, żeby z niej korzystać. Proponuję Ci przeczytać dokładnie instrukcję do nadajnika, a wtedy wiele Ci się wyjaśni i będziesz wiedział na co pozwala Ci twoje radio. Ja tak zrobiłem, i jak do tej pory miałem może tylko 2 pytania dotyczące radia.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

...dokładnie. I nie było żadnych 'katofów' :wink:

A przy okazji - te 'pikane' trymery mi nie leżą; przy analogowym zawsze wiedziałem "ile trymera mam"

Opublikowano

Zależy w jakich nadajnika używa się trymerów. Bo miałem sanwe VG6000 i dzięki miały ten sam ton a teraz w MX16 to są rożne tony i wiesz ile możesz jeszcze użyć trymera.

Opublikowano

A trochę z innej beczki, bo silnik ten sam...

- Czy tu stosujemy jakieś filtrowanie powietrza, czy może łapać z komarami? W żadnym sklepie nic takiego nie znalazłem... :?

Opublikowano

To teraz o zapalaniu - mam cały układ suchy, to skąd gaźnik weźmie paliwo? Należy pochylić samolot nosem do dołu, żeby napłynęło? W Striżu zatykałem wlot powietrza i kręciłem kilka razy śmigłem, ale tu to nie przejdzie, bo gaźnik zakryty... :?

Opublikowano

Aaa, bo on przecież z tłumika pompuje lekkie nadciśnienie do zbiornika?

Opublikowano

Tak, po to własnie jest przewód z tłumika do zbiornika. Niemal regułą jest, że przed własciwym odpaleniem silnika kręcisz kilka razy śmigłem. Gdy odpalasz rozrusznikiem to jest łatwiej i niemal od pierwszego pokręcenia potrafi zapalić. Tak oglądałeś w moim filmiku z odpalenia ASP FS 80 w modelu Pfalz.

Opublikowano

Tak dokładnie, ale myślałem, że on przed chwilą chodził. OK, już rozumiem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.