Gość Kaziuk Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Oglądam go na wszystkie strony i nigdzie nie widzę do tego żadnego patentu. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to zrobić? Jeśli już nie zdalnie, to chociaż ręcznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Zamykasz całkowicie (serwem) przepustnice i wtedy silnik gaśnie bo nie podajesz mu paliwa i powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Czyli cofnięcie do oporu dżojstika ma go gasić? Nie chciałbym tak, chciałbym mieć wtedy minimalne obroty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 A jaka masz aparaturę? Całkowicie cofniecie draga nie możne gasić silnika. Gaszenie silnika programujesz na jakimś przełączniku albo na przycisku i gdy chcesz zgasić silnik to przełączasz i gasisz silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Z grubsza czuję, ale nie wiem jak to uzyskać. To Eclipse 7, na pewno będzie w instrukcji. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja18 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Szukaj funkcji "Throttle Cut" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 ...albo starym sposobem: obr. nin. na drążku, gaszenie trymerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Sztuczka perfekt! Że ja na to nie wpadłem... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 ...albo starym sposobem: obr. nin. na drążku, gaszenie trymerem sztuczka faktycznie niezła, ale właśnie po to masz w nadajniu funkcję throttle cut, żeby z niej korzystać. Proponuję Ci przeczytać dokładnie instrukcję do nadajnika, a wtedy wiele Ci się wyjaśni i będziesz wiedział na co pozwala Ci twoje radio. Ja tak zrobiłem, i jak do tej pory miałem może tylko 2 pytania dotyczące radia. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Karol pewnie mówił o czasach kiedy to były analogowe trymery :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 ...dokładnie. I nie było żadnych 'katofów' :wink: A przy okazji - te 'pikane' trymery mi nie leżą; przy analogowym zawsze wiedziałem "ile trymera mam" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Zależy w jakich nadajnika używa się trymerów. Bo miałem sanwe VG6000 i dzięki miały ten sam ton a teraz w MX16 to są rożne tony i wiesz ile możesz jeszcze użyć trymera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 A trochę z innej beczki, bo silnik ten sam... - Czy tu stosujemy jakieś filtrowanie powietrza, czy może łapać z komarami? W żadnym sklepie nic takiego nie znalazłem... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Nie musisz niczego stosować, choc ja w swoim OS FS 91 miałem założony filtr powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 To teraz o zapalaniu - mam cały układ suchy, to skąd gaźnik weźmie paliwo? Należy pochylić samolot nosem do dołu, żeby napłynęło? W Striżu zatykałem wlot powietrza i kręciłem kilka razy śmigłem, ale tu to nie przejdzie, bo gaźnik zakryty... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 To w takim razie przepustnica na fulla i jak możesz to przytkaj wylot tłumika i w takim układzie pokręć troche smigłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Aaa, bo on przecież z tłumika pompuje lekkie nadciśnienie do zbiornika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rc Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Tak w tłumiku jest ciśnienie które wypycha paliwo do gaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Tak, po to własnie jest przewód z tłumika do zbiornika. Niemal regułą jest, że przed własciwym odpaleniem silnika kręcisz kilka razy śmigłem. Gdy odpalasz rozrusznikiem to jest łatwiej i niemal od pierwszego pokręcenia potrafi zapalić. Tak oglądałeś w moim filmiku z odpalenia ASP FS 80 w modelu Pfalz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziuk Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Tak dokładnie, ale myślałem, że on przed chwilą chodził. OK, już rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.