Guest Kaziuk Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Oglądam go na wszystkie strony i nigdzie nie widzę do tego żadnego patentu. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to zrobić? Jeśli już nie zdalnie, to chociaż ręcznie...
kamil_rc Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Zamykasz całkowicie (serwem) przepustnice i wtedy silnik gaśnie bo nie podajesz mu paliwa i powietrza.
Guest Kaziuk Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Czyli cofnięcie do oporu dżojstika ma go gasić? Nie chciałbym tak, chciałbym mieć wtedy minimalne obroty...
kamil_rc Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 A jaka masz aparaturę? Całkowicie cofniecie draga nie możne gasić silnika. Gaszenie silnika programujesz na jakimś przełączniku albo na przycisku i gdy chcesz zgasić silnik to przełączasz i gasisz silnik.
Guest Kaziuk Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Z grubsza czuję, ale nie wiem jak to uzyskać. To Eclipse 7, na pewno będzie w instrukcji. Dzięki!
karlem Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 ...albo starym sposobem: obr. nin. na drążku, gaszenie trymerem
Guest Kaziuk Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 Sztuczka perfekt! Że ja na to nie wpadłem... :?
Guest Anonymous Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 ...albo starym sposobem: obr. nin. na drążku, gaszenie trymerem sztuczka faktycznie niezła, ale właśnie po to masz w nadajniu funkcję throttle cut, żeby z niej korzystać. Proponuję Ci przeczytać dokładnie instrukcję do nadajnika, a wtedy wiele Ci się wyjaśni i będziesz wiedział na co pozwala Ci twoje radio. Ja tak zrobiłem, i jak do tej pory miałem może tylko 2 pytania dotyczące radia. Pozdrawiam!
Doman Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Karol pewnie mówił o czasach kiedy to były analogowe trymery :-)
karlem Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 ...dokładnie. I nie było żadnych 'katofów' :wink: A przy okazji - te 'pikane' trymery mi nie leżą; przy analogowym zawsze wiedziałem "ile trymera mam"
kamil_rc Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Zależy w jakich nadajnika używa się trymerów. Bo miałem sanwe VG6000 i dzięki miały ten sam ton a teraz w MX16 to są rożne tony i wiesz ile możesz jeszcze użyć trymera.
Guest Kaziuk Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 A trochę z innej beczki, bo silnik ten sam... - Czy tu stosujemy jakieś filtrowanie powietrza, czy może łapać z komarami? W żadnym sklepie nic takiego nie znalazłem... :?
Irek M Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Nie musisz niczego stosować, choc ja w swoim OS FS 91 miałem założony filtr powietrza.
Guest Kaziuk Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 To teraz o zapalaniu - mam cały układ suchy, to skąd gaźnik weźmie paliwo? Należy pochylić samolot nosem do dołu, żeby napłynęło? W Striżu zatykałem wlot powietrza i kręciłem kilka razy śmigłem, ale tu to nie przejdzie, bo gaźnik zakryty... :?
kamil_rc Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 To w takim razie przepustnica na fulla i jak możesz to przytkaj wylot tłumika i w takim układzie pokręć troche smigłem.
Guest Kaziuk Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Aaa, bo on przecież z tłumika pompuje lekkie nadciśnienie do zbiornika?
kamil_rc Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Tak w tłumiku jest ciśnienie które wypycha paliwo do gaźnika.
Irek M Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Tak, po to własnie jest przewód z tłumika do zbiornika. Niemal regułą jest, że przed własciwym odpaleniem silnika kręcisz kilka razy śmigłem. Gdy odpalasz rozrusznikiem to jest łatwiej i niemal od pierwszego pokręcenia potrafi zapalić. Tak oglądałeś w moim filmiku z odpalenia ASP FS 80 w modelu Pfalz.
Guest Kaziuk Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Tak dokładnie, ale myślałem, że on przed chwilą chodził. OK, już rozumiem.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.