Jump to content

ASP 15ccm 2T - gaszenie silnika.


Guest Kaziuk

Recommended Posts

Posted

Oglądam go na wszystkie strony i nigdzie nie widzę do tego żadnego patentu. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to zrobić? Jeśli już nie zdalnie, to chociaż ręcznie...

Posted

Czyli cofnięcie do oporu dżojstika ma go gasić? Nie chciałbym tak, chciałbym mieć wtedy minimalne obroty...

Posted

A jaka masz aparaturę? Całkowicie cofniecie draga nie możne gasić silnika. Gaszenie silnika programujesz na jakimś przełączniku albo na przycisku i gdy chcesz zgasić silnik to przełączasz i gasisz silnik.

Posted

Z grubsza czuję, ale nie wiem jak to uzyskać. To Eclipse 7, na pewno będzie w instrukcji. Dzięki!

Posted

Sztuczka perfekt! Że ja na to nie wpadłem... :?

Guest Anonymous
Posted
...albo starym sposobem: obr. nin. na drążku, gaszenie trymerem
sztuczka faktycznie niezła, ale właśnie po to masz w nadajniu funkcję throttle cut, żeby z niej korzystać. Proponuję Ci przeczytać dokładnie instrukcję do nadajnika, a wtedy wiele Ci się wyjaśni i będziesz wiedział na co pozwala Ci twoje radio. Ja tak zrobiłem, i jak do tej pory miałem może tylko 2 pytania dotyczące radia.

 

Pozdrawiam!

Posted

...dokładnie. I nie było żadnych 'katofów' :wink:

A przy okazji - te 'pikane' trymery mi nie leżą; przy analogowym zawsze wiedziałem "ile trymera mam"

Posted

Zależy w jakich nadajnika używa się trymerów. Bo miałem sanwe VG6000 i dzięki miały ten sam ton a teraz w MX16 to są rożne tony i wiesz ile możesz jeszcze użyć trymera.

Posted

A trochę z innej beczki, bo silnik ten sam...

- Czy tu stosujemy jakieś filtrowanie powietrza, czy może łapać z komarami? W żadnym sklepie nic takiego nie znalazłem... :?

Posted

To teraz o zapalaniu - mam cały układ suchy, to skąd gaźnik weźmie paliwo? Należy pochylić samolot nosem do dołu, żeby napłynęło? W Striżu zatykałem wlot powietrza i kręciłem kilka razy śmigłem, ale tu to nie przejdzie, bo gaźnik zakryty... :?

Posted

Aaa, bo on przecież z tłumika pompuje lekkie nadciśnienie do zbiornika?

Posted

Tak, po to własnie jest przewód z tłumika do zbiornika. Niemal regułą jest, że przed własciwym odpaleniem silnika kręcisz kilka razy śmigłem. Gdy odpalasz rozrusznikiem to jest łatwiej i niemal od pierwszego pokręcenia potrafi zapalić. Tak oglądałeś w moim filmiku z odpalenia ASP FS 80 w modelu Pfalz.

Posted

Tak dokładnie, ale myślałem, że on przed chwilą chodził. OK, już rozumiem.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.