Krychol RC Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam postanowiłem przerobić samozapłon na żarowy. Nie mam nic a nic doświadczenia w tym ,więc będę eksperymentował. Mam do tego 3 silniki MARS 3 2,5ccm ,MK-16 1,5ccm i MK-12 B 2,5ccm.(taki jak tu http://allegro.pl/item162594563__silnik_samozaplonowy_mk_12_b_.html) I pierwsze pytanie który z nich nadawał by sie najbardziej? Chciał bym go przerobić tak jak oni tu zrobili czyli założyli świecę żarową i gaźnik RC (na początek gaźnika RC nie musi być): http://www.alexrc.com/v-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=3849 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Za 150 zł możesz kupić ASP ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krychol RC Opublikowano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Wiem no bardzo dobrze ale chce te poprzerabiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek0910 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Ja właśnie walcze z przerobionym silnikiem i wierz gra nie jest warta świeczki...:/ Po co masz tarcić czas i pieniądze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...