Krychol RC Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Witam postanowiłem przerobić samozapłon na żarowy. Nie mam nic a nic doświadczenia w tym ,więc będę eksperymentował. Mam do tego 3 silniki MARS 3 2,5ccm ,MK-16 1,5ccm i MK-12 B 2,5ccm.(taki jak tu http://allegro.pl/item162594563__silnik_samozaplonowy_mk_12_b_.html) I pierwsze pytanie który z nich nadawał by sie najbardziej? Chciał bym go przerobić tak jak oni tu zrobili czyli założyli świecę żarową i gaźnik RC (na początek gaźnika RC nie musi być): http://www.alexrc.com/v-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=3849
Krychol RC Posted February 7, 2007 Author Posted February 7, 2007 Wiem no bardzo dobrze ale chce te poprzerabiać.
Stefanek0910 Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Ja właśnie walcze z przerobionym silnikiem i wierz gra nie jest warta świeczki...:/ Po co masz tarcić czas i pieniądze....
Tomek_W Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Gdyby te śilniki dał Ci ktoś za darmo, to ostatecznie mógłbyś się pobawić. Przynajmniej zobaczyłbyś jak taki silnik jest zbudowany. A tak to wydasz na zakup tyle co na ASP który będzie pracował trzy razy dłużej niż te o których piszesz razem wzięte. Zakladając, że przeróbka się uda,w co osobiście nie wierzę choć wiem , ze to możliwe bo sam przerobiłem swego czasu "chińczyka". Ale "jak się nie przewrócis, to sie nie naucys - ewolucja" , jak mawiają górale ! Powodzenia i czekamy na wyniki!
Krychol RC Posted February 7, 2007 Author Posted February 7, 2007 OK sprzedam te 3 i kupie jednego ASP ale ile bym dostał pieniędzy za te 3 silniki które mam?
ertman_176 Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Wystaw na allegro Najlepiej od 30 zł jeden tylko aukcje rób na 7 dni i wystaw pojedyńczo {nie wtym samym czasie} ... Powinno ci to dać okolo 100-120 zł jezeli sa nowe w pudełku i kompletne ...