Skocz do zawartości

Przeróbka.


Krychol RC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam postanowiłem przerobić samozapłon na żarowy.

Nie mam nic a nic doświadczenia w tym ,więc będę eksperymentował.

Mam do tego 3 silniki MARS 3 2,5ccm ,MK-16 1,5ccm i MK-12 B 2,5ccm.(taki jak tu http://allegro.pl/item162594563__silnik_samozaplonowy_mk_12_b_.html)

I pierwsze pytanie który z nich nadawał by sie najbardziej?

Chciał bym go przerobić tak jak oni tu zrobili czyli założyli świecę żarową i gaźnik RC (na początek gaźnika RC nie musi być):

 

http://www.alexrc.com/v-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=3849

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby te śilniki dał Ci ktoś za darmo, to ostatecznie mógłbyś się pobawić.

Przynajmniej zobaczyłbyś jak taki silnik jest zbudowany. A tak to wydasz na zakup tyle co na ASP który będzie pracował trzy razy dłużej niż te o których piszesz razem wzięte. Zakladając, że przeróbka się uda,w co osobiście nie wierzę choć wiem , ze to możliwe bo sam przerobiłem swego czasu "chińczyka". Ale "jak się nie przewrócis, to sie nie naucys - ewolucja" , jak mawiają górale !

Powodzenia i czekamy na wyniki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ale nic a nic nie rozumien z tych rysunków.

Więc wstawiam moje domyślenia:

 

1.Z przeciwtłokiem i z tym raditorem

36960112vz2.png

 

2.Bez przeciwtłoka

42075696kl0.png

 

3.Z przeciwtłokiem i z skruconym radiatorem

37719916yc0.png

 

Odpowiedzcie które to jest prawidłowe a jak żadne to może by ktoś sam namalował w Paintcie i by rysunek wstawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma sens i tyle gwintownik to ja sobie już załatwie poprostu powiedzcie jak to zrobić i TYLE!!!

 

rozwiercić nagwintować i wkręcić świece :)

 

 

Jak byś rozebrał ten silnik to byś wiedział jak zrobić, innej możliwoąsi nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozum wedle nas taka przeróbka mija sie z celem i jest conajmniej nieopłacalna ...