FPV Olo Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Witam,po ostatnim craszu miałem dwie mozliwosci. Pierwsza było wyzucenie wraku na smieci :-/ Drugim,przebudowa na całkiem inny model lecz z moim doswiadczeniem modelarskim czyli zadnym moze to byc równiez poczatek konca :mrgreen: Ale po przemysleniu argumetów za tzn. w czasie przebudowy zdobede nowe doswiadczenia ostatecznie i jednogłosnie :-D zdecydowałem na wariant nr.2. W zamysle ma to byc cos na wzór EG chociaz kto wie... zobaczymy. Prace trwają - nie spiesze sie :roll: Narazie rozpietosc wyniesie ok 1400mm docelowo załoze skrzydła od EG Silnik z pchającego przejdzie na przód teraz mam nowy ( RAYC3536/06) moc 400W :mrgreen: Bedzie równiez podwozie. Bateria idzie pod skrzydła pod srodek ciezkosci Serwa od SW I SK idą na tył dojdzie tam jeszcze odbiornik - wszysko z myslą o przeciw wadze. Zakupilem juz kabel z ekranem tzn mam zamiar isc w slady kolegów gdzie zasiegi radia dochodzą do kilku km :-D Jak narazie waga to niecałe 900g ze wszystkim :mrgreen: Zapowiada sie ciekawie :mrgreen:
FPV Olo Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 Kolejne etapy za mną :-) Wzmocniłem najsłabsze elemęty kadłuba od środka włóknem szklanym i zywicą. Zamocowany silnik :mrgreen: - tego sie bałem. Skłon moge regulowac,zobaczye czy ten bedzie dobry ale do oblotu jeszcze daleko.
FPV Olo Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam,jako ze w/w "projekt" umarł ( w sensie FPV-za mała nosnosc,za duzy ciezar własny itd.) .Nie było mowy o kapitulacji :-| PLAN B . Czytałem wszystko co znalazłem nie tylko na rodzimych forach odnosnie platform.Wybrałem EG , zawsze mi sie podobał :-D Kupiłem EG PRO.Po złozeniu w całsc jako platforma wazy 1114g.Nie obyło się bez kilku wzmocnien :-/ (dodatkowa masa). Wczoraj odbył sie oblot - jestem miło zaskoczony,EG jak dla mnie bedzie super platformą. Mimo ponad 200 gramowego obciazenia(kamera ,kable,nadajnik) idzie w góre jak "przecinak". Interesuje mnie jaką baterie najlepiej wykorzystac do EG.Wyczytałem ze do długich lotów lepiej stosowac nizsze napiecie np.7,4V a wiecej amper np.3200mAh(bedzie to bateria Li-Po 2s waga 185g)taką mam zamiar kupic.Moze doradzicie lepsze rozwiązanie. P.S. Obecnie jade na 2100 mAh 11,1V ,po rocznej intensywnej exploatacji w helikopterze T-rex 450 SE pozwala na dwa niezbyt wysokie wzniosy i szybowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.