olo Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 W nosie modelu masz jeszcze jakieś doważenie? Musiałbyś wiedzieć jaki będzie pakiet zasilający silnik zn. znać jego masę wymiary i sprawdzić gdzie można go upchnąć. To czy i jak łopatki śmigła składanego będą se składać zależy dużo od średnicy kołpaka tutaj potrzebny będzie Ci o możliwie największej średnicy jaki da się złożyć na silnik który kupisz. Jaka jest szerokość kadłuba w miejscu gdzie włożony jest w tej chwili akumulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Ale problemy macie :wink: .Ja bym sie o nic nie martwił,wziął brzeszczota,upierdzielił dziób,nakleił wręgę ze sklejki i no niej przykręcił silnik na wierzchu,a później ewentualnie dokoptował owiewkę z laminatu lub balsy,myślę że z pakowaniem silnika do kadłuba bedzie zbyt dużo zachodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Z ust mi to wyjales.. baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Konrad,dobranoc bo jutro będziesz miał problem w szkole jak się nie wyśpisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Rafal B., serwa nie dadza sie tak latwo przesunac, raczej pakiet pod skrzydlo by poszedl. co do silnika to raczej wolalbym schowany, ewentualnie moze byc na wierzchu. olo, tak w nosie jest dowazenie. co do szerokosci to zmierze jak wroce do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Wyjmiesz doważenie ,akumulator odbiornika bo będziesz miał zasilanie z regulatora i chyba samym silnikiem nie dasz rady wyważyć modelu.Nawet jeżeli przesuniesz pakiet max. do przodu tak żeby dotykał płytki z serwami to będzie chyba za mało.Gdybyś już miał docelowy pakiet i silnik to mógłbyś to prowizorycznie sprawdzić. Bardziej praktyczne jest zdjęcie kabinki,włożenie pakietu niż zdejmowanie skrzydła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 olo, sciaganie skrzydla to nie problem, jest na gumki. chyba zdecydowanie prosciej bedzie zrobic podobny kadlub dedykowany pod motoszybowiec niz przerabiac ten? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 No nie jestem pewien,czy w nowym czy starym i tak trzeba się zastanowić jak odpowiednio wszystko rozmieścić.Według mnie to łatwiej ewentualnie przesunąć serwa niż dłubać nowy kadłub,no i chyba szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 olo, ale gdyby cos to mam tez szybowiec, przestawienie serw wiaze sie z kombinowaniem z bowdenami. a szczerze mowiac chce tego uniknac. chyba rozwaze mozliwosc zrobienia wiezyczki do tego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Skrócenie bowdenów i przeniesienie płytki z serwami to żadna kombinacja w porównaniu do budowy nowego kadłuba o kosztach nie wspomnę. Coś mi się zdaje że jestem za krótki na Twój długi kadłub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 olo, nie rozumiem tego stwierdzenia Coś mi się zdaje że jestem za krótki na Twój długi kadłub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Zrozumiesz niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Krzyśku wieżyczka nie rozwiąże twoich problemów. Robiąc ją pogorszysz tylko właściwości lotne modelu. Ja bym widział to tak: serwa przesunąć do tyłu tak żeby było miejsce na pakiet, silnik najlepiej schować w kadłubie a jeśli nie będzie to możliwe to dać go na wierzch. Najlepiej jakbyś miał już docelowe wyposażenie. Wtedy można zrobić próbne rozmieszczenie go w kadłubie i okazało by się co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 no to teraz nie wiem juz ile by kosztowal naped do tego modelu? jesli chodzi o accu to wole akumulatorki NIMH, moze w glownej mierze dlatego ze nie stac mnie na lipole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Ile kosztuje napęd?? to już zależy gdzie kupujesz. W Polsce zapłacisz drożej a w UH za ta samą cenę kupisz całe wyposażenie plus ładowarkę do li poli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigkris Opublikowano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 No ale przesylka ile mi wyjdzie? i jakim sposobem zaplacic? bo raczej nie przelewem przez bank? no a tak powracajac do tematu to ile by mi wyszlo za caly naped? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.