Skocz do zawartości

Lama V4 regulacja


kwardak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prawda, ja swoj sam popsulem za bardzo go rozladowywalem. Pakiety mystery nie sa chyba tqakie zle a w tym sklepie jest tanio. www.dealextreme.com

 

Takie pytanko czy mozna latac na spuchnietym pakiecie?

 

I czy ewentualnie moge podlaczyc jedna cele z pakietu 900mAh 15V i jedna ze standardowego (nie pamietam ile on ma ale mniej :) i ma 10C.)

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Można :twisted: Wszystko można. Można jeździć autem bez oleju, myć szyby suchą ścierką, czy latać na spuchniętym pakiecie. :wink:

Ale nie należy potem płakać nad skutkami :D

Opublikowano

Czyli rozumiem ze spuchniety pakiet moze wybuchnac? Bo jesli nie to bym go zachetał do konca ale coz chyab nie bede ryzykowal. To juz nie mam pakietu :( A zna ktos tani pakiet do kupienia w wqarszawie kolo 15C. Cena kolo 30-40 zeta zeby byla. :) Dzieki za pomoc :)

Opublikowano
Czyli rozumiem ze spuchniety pakiet moze wybuchnac? Bo jesli nie to bym go zachetał do konca ale coz chyab nie bede ryzykowal. To juz nie mam pakietu :( A zna ktos tani pakiet do kupienia w wqarszawie kolo 15C. Cena kolo 30-40 zeta zeby byla. :) Dzieki za pomoc :)

 

Na Bitwy Warszawskiej 1920 jest www.modelarnia.pl Najlepiej zaopatrzony sklep modelarski w W-wie.

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1618,pakiet-ek1-0181-7-2v-800mah-lama-e-sky

BTW - nie patrz na napis "Promocja" bo to lipa. W rzeczywistości pakiet podrożał 2zł.

 

Tu masz pakiet Xtreme o większej wydajności prądowej. Też widzę, że sporo podskoczył cenowo. Sklep polecam, bo jestem z niego zadowolony. Do tej pory bez problemów.

http://www.rc-modele.pl/product_info.php?cPath=146_124_152&products_id=2198&osCsid=694b9352431c0037f96cb230d6f5f5b5

 

Możesz w nim kupić oryginał taki jak na BW1920.

http://www.rc-modele.pl/product_info.php?cPath=146_147_156&products_id=2504&osCsid=694b9352431c0037f96cb230d6f5f5b5

Ale te ceny skaczą... :mrgreen:

 

Oprócz tego znam sklepy na Nowolipkach 15 (w podwórzu) i w pawilonach przy Conrada/Kwitnącej.

Ale Ten w Nowolipach jest nastawiony głównie na większe modele i do Lamy mają mało rzeczy, a ten na Chomiczówce jest droższy chyba nawet od tego na Bitwy Warszawskiej i ma mały asortyment, głównie gotowe modele i podstawowe części, jak np. łopaty do Lamy.

Mają też mały magazyn i często się okazuje, że dysponują pojedyńczymi sztukami.

Opublikowano

ja kupiem pakiet mystery, ale abo trafilem trafny albo jest do kitu... .http://www.allegro.pl/item498400916_lama_v4_v3_aku_e_sky_helikopter_7_4_v_lipol_wawa.html. Latalem wczesniej na im i bylo dobrze. Ale teraz zmienilem lopaty na xtreme i polatlem ze 2 minuty. Pakiet dostalem naladowany (8,39 V) a lama nie ma juz nosnosci przy 7,6 V. Silniki mam standardowe i wszytko w plastiku nie w alu. Sprawa wydajnosci aku? NA jakim aku latacie majac lopaty xtreme??? Chyab ebde musial w aku xxtreme zainwestowac.

Opublikowano

Może coś z dostawą - może w czasie przesyłki upadł i/lub ,,stukał" o coś z dużą siłą.

Li-Pol'e są na to bardzo wrażliwe.

Pozatym pakiet Li ion Polymer nie powinien być naładowany jak go dostałeś, bo jak poleży naładowany 2-3 miesiący to po nim - powinien mieć ok 40% pojemności jak go dostałeś...

A może dostałeś padnięty...

 

Może ci silniki padają?

 

PS: Ja pozostaję przy moim Kokamie z 50 zł... :wink:

Gość Anonymous
Opublikowano

Skoro dostałeś pakiet naładowany do 8,39 to śmiem twierdzić że ktoś go używał zanim ci sprzedał. A jeśli używał to mógł za bardzo go rozładować i któraś cela jest słaba. Lipo prosto z fabryki ma zwykle 3,8 do 3,9 na celę.

Opublikowano

Albo sprzedawca chciał sprawdzić czy pakiet ,,działa'' , polatał i naładował pakiet np. starą ładowarką E-Sky bez balancera... i tak zostawił naładowany pakiet na długiii czas....

Opublikowano

Albo padają ci silniki. Łopaty Xtreme są nieco cieższe i większy wysiłek mógł się okazać za duży dla zdychającego silniczka. Niestety "resourse" stockowych silniczków E-sky'a jest bardzo marny i łatwo go skrócić przegrzewając silniczki.

Opublikowano

Fałszywy alarm. Pośpieszyłem sie z psotem i napisalem go po pierwszej probie. Pakiet wygladal na ladowany (ze wzgledu na napiecie 8,39) ale chyab nie byl po rozladowaniu ( do 5,7 troszke przesadzilem :( dobrze sie nie popsul) i naladowniu dziala normalnie ( kolo 7-8 minut).

 

Pakiet rzeczywscie jest tak zapakowany, ze mozna go wyjac bez zadnego problemu nie naruszajac opakowania.

 

Co do silnikow rzem z lopatami zalozylem radiatorki na stockowe silniczki zeby dluzej pozyly, zamierzam je zuzyc (aczkolwiek nie specjalnie, poprostu sie nie zmartwie jak padna) i kupic xtreme.

 

Slyszalem kiedys ze bateryjki jak leza dluzszy czas w ciepelku potrafia same sie same podladowac troszke. (moze napiecie sie zwiekszylo a pradu malo bylo???) Nie wiem czy to tez dotyczy paeitow li-po ale innego wytluamcznei na to teraz nie mam.

 

Dzis po tygodniowych rozmyslaniach i kilku nieprzespanych nocach postanowilem dolozyc do mojej lamy ekstremalny tuning, ktory sie nie snil nikomu jescze. Mianowicie zrobilem w budzie lamki dwie male dziurki na srubokret na wysokosci pokredel gain i proportional :lol: - zeby sie nie meczyc za kazdym ze zdejmowaniem obudowy i gubieniem wspornikow obudowy.

 

Dziekuje wszytkim za pomoc

Gość Anonymous
Opublikowano

No ale tymi pokrętłami to raz pokręcisz i powinno być ok? Przynajmniej u mnie tak jest, jedna regulacja i gra gitara.

Opublikowano

Ty wiecej to ustawiasz niz latasz? :)

 

Ja kupilem kilka dni temu Lame v3 i zrobilem swoje radiatorki ktore sprawuja sie imho bardzo dobrze. Po nakierowaniu Przemka zalozylem jeszcze lipo monitor ktory lezal w skrzynce :)

 

Nie wklejajac linka z innego forum dam tylko fotki i oblot.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

 

Oblot z lipomonitorem.

Opublikowano

Wiecej ustawiam bo mam tylko jeden pakiet :P. Czytalem na forum ze ludziom caly czas sie to rozlegulowuje (zreszta mi tez) model w czasie lotu sie trzesie i to wystarczy zeby poruszyc tymi pokretalmi (przynajmniej u niektory) po kraksach zreszta tez maja szanse sie przesunac. Poza tym stopien zuzycia silnikow tez sie zmienia a przez to moze wyjsc z zakresu regulacji trymyera od obrotu w okol wlasnej osi. Ja mam tak czest oze ustawie kilka lotow i i znowu msuze gyro krecic zeby za abrdz sie nie krecil. Moim daniem takei dziurki to wygodne :) sa :P czy uzywasz tego czest oczy rzadko :P.

 

TE radiatorki to z jakeis folijki po cukeirkach? Niezly pomysl :). Posmarowales to jakas pasta termoprzewodzaca? Tylko w lamie v4 w oryginalnej budzie ciezko cokwwielk ze srodka wyprowadzic na zewnatrz bo wsztyko zabudowane.

 

I pytanko gdzie mozna kupic lipomonitor jakis tani tak tylko zeby piszczal jak pakiet za bardzo sie rozladuje?

Opublikowano

Taki piszczaco-swiecacy mozesz kupic od kolegi Remzibiego z forum (chyba je jeszcze sprzedaje?). Ten ktory ja mam zamontowany pokazuje napiecie na kazdej celi i jest bardzo dobrze widoczny. Radiatory zrobione z puszki po coli, pasta termoprzewodzaca taka jak do procesorow - jesli dobrze spasujesz to obejdzie sie i bez niej. Ja bym nawet pod kabinka zrobil te radiatory, masz tam chyba w budzie z lamy v4 siatke po bokach? Jak nie to wyciac plastik, zrobic siatke i koncowki alu do niej przylozyc. Na pewno da sie jakos wykombinowac :)

 

pozdrawiam

 

 

 

ps. latam non stop od kilku dni i jak raz ustawilem tak wszystko dziala, nie rozumiem po co te dziurki :D

Gość Anonymous
Opublikowano

A ja mogłem sobie regulować do u.....nej śmierci. Co bym nie pokręcił to i tak musiałem kontrować ogon w jedną stronę. Co się okazało? Chińskie rączki źle przymocowały potencjometr w nadajniku, po jego właściwym ustawieniu problem uciekającego ogona zniknął.

Opublikowano

pierwsza na świecie lama irokez :mrgreen:

wg mnie nie ma potrzeby zakładania radiatorów, silniki i tak padną, ale nie tak szybko jak niektórzy twierdzą, ja mam lamę 3 miesiące i do niej 4 pakiety, latam lamą zawsze w mieszkaniu (23 stopnie C) bardzo rzadko czekając na wystygnięcie silników i na dodatek z białymi łopatami a ona nadal nieźle lata :mrgreen:

 

a dziurek nie mam bo latam bez kabinki

Opublikowano

Mi te pieronstwa nie przeszkadzaja, nawet nie widac podczas lotu. Wole je miec niz pozniej sie martwic ze mi sie lama kreci w kolko bo silnik padl ;)

Bez kabinki masz lepsze chlodzenie.

 

Co do regulacji... zawsze mi zwiewa w jedna strone w zaleznosci od tego jak gazem sobie operuje, ale rozumiem ze to juz wina pseudogyra. Podczas stalych obrotow silnika lama wisi prosto.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.