Skocz do zawartości

Czy ktoś pomoże jak podłączyć odbiornik AR6200


lukasbe1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem dopiero początkującym modelarzem mam radio Dx6i. Nie wiem kompletnie jak podłączyć odbiornik ar6200 z wejściami: AUX1, GEAR, RUDD, ELEV, AILE, THRO, BATT gdzie zasilanie, serwa, regulator. Też nie wiem jak go zbindować bo jak pisze w instrukcji (przełącznik odbiornika nie zawarty w zestawie).

Czy można gdzieś taki przełącznik kupić bo jak widać na fotkach wychodzą z niego kable do odbiornika do baterii i zworki bindowania. Może jakiś schemat jak to wszystko podłączyć żeby nic nie spalić. Pomocy !!!

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kolei

THRO - serwo gazu

AILE- prawa lotka (lub obie na Y kablu)

ELEV- serwo wysokości

RUDD- serwo kierunku

GEAR- nie podłączasz ( chyba że masz chowane podwozie ;) ), tu możesz wpiąć zasilanie

AUX1- lewa lotka (o ile nie są obie na Y kablu), ale wtedy musisz w nadajniku uaktywnić funckję FLAPERON (klapolotki).

 

przełacznik kupujesz zwykły , jak do JR lub FUTABY (dla futaby trzeba poobcinać dzyndzle i zwrócić uwagę na kolory - czarny = brązowy).

Zasilanie wpinasz w dowolny wolny slot (np. GEAR lub AUX1 czy BATT, ale z BATT to się nie spiesz)

BATT- tam i tylko tam wpinasz kabel do bindowania - możesz go sam zrobić, łącząc zewnętrzne styki w jakimś kabelku uciętym od zepsutego serwa.

Nic nie spalisz, bo nawet jak odwrortnie przyłączysz to po prostu nie zadziała (zresztą trudno jest włożyć odwrotnie z uwagi na kształt wtyczek).

Bindujesz następująco :

- wkładasz kabel do bindowania (jak wspomniałem tylko w gniazdo BATT/ BIND)

- włączasz prąd - zaczną migać diody

- włączasz nadajnik cały czas 3mając wciśnięty guziczek z tyłu, trzymasz ten guzik wcisniety jakieś 10 sekund aż odbiornik zacznie swiecic ciagle i reagować na serwa

- b. wazne- WYJMUJESZ kabel do bindowania

- latasz