jetfan Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Witam Wszystkich uzależnionych od RC, Mam prośbę w sp. sugestii do napędu styropianowca FW190 GWS. To będzie mój pierwszy model z napędem elektrycznym więc brak mi doświadczenia. W instrukcji polecają motor: BL2212/13T lub BL2215/12T firmy GWS oczywiście. Ale z pewnością można dobrać coś lepszego tj motorek lżejszy i bardziej wydajny a może i tańszy. I właśnie o taką konkretną sugestię chciałbym prosić. Pozdrawiam, Zbyszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 To są dosyć wydajne i tanie motorki. Co im zarzucasz? http://www.airhobby.pl/index.php?cPath=26_28_76 W tej klasie cenowej alternatywą są silniki "dzwonki" lub Turningy. Ale te GWSy są ok. Chcesz odpocząć od Augusty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetfan Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 To są dosyć wydajne i tanie motorki. Co im zarzucasz?http://www.airhobby.pl/index.php?cPath=26_28_76 W tej klasie cenowej alternatywą są silniki "dzwonki" lub Turningy. Ale te GWSy są ok. Chcesz odpocząć od Augusty? Cześć Kojot aleś mnie namierzył - masz rację, troszkę chcę odpocząć od Agusty bo ostatnie miesiące zajmowałem się tylko nią 8) a w tym sezonie już nie zdążę z jej wykończeniem. Dla nie wtajemniczonych słowo wyjaśnienia, od kilku miesięcy usiłuję zrobić model helika A109 w oparciu o mechanikę Raptora 30/50. Zmagania z tym projektem opisuję na innym forum dedykowanym helikopterom. Jesienią/zimą staram się unikać latania helikiem bo raczej mokro, zimno i łatwo o korozję. Jednocześnie nie chcę zostać na lodzie w zimie (bez modelu) - stąd pomysł pójścia na skróty czyli samolocik ARF. Pomysł jest rozwojowy, jak mi dobrze pójdzie w małej skali to, być może w następnym sezonie, wystartuję też z FW190 ale tak ze trzy razy większym Dzięki za podpowiedź, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetfan Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 No i jest gotowy do oblotu Idą Święta więc prace w domu aż furczą ale udało mi się wyrwać troszkę czasu dla siebie i dokończyć mojego pierwszego elektryka. W sumie to nie ma o czym pisać, pewnie Wszyscy to znacie, GWS i tyle. Do oryginału mu bardzo daleko, ma zmienione wszystkie proporcje. Ale jak się dorobi chowane podwozie i klapy to z daleka wygląda dość fajnie. Mój "FW190" jest wzorowany na wersji A-4 (w sensie malowania), w tzw. tymczasowym, zimowym kamuflażu, pilota Waltera Nowotnego z zimy 1942, w okolicach miejscowości Gatshina w Rosji. Znalazłem gdzieś w sieci odpowiedni rysunek i dalej to już samo poszło :shock: Oczywiście swastykę pominąłem, w jej miejsce jest jakaś taka szarotka czy inny kwiatek. Silnik to emax 2215/25 ze śmigłem APC 10x5, podwozie GreatPlanes, najmniejszy rozmiar. Akumulator 1500 mAh - malutki ale zależało mi na małej wadze bo dołożyłem troszkę masy przez to podwozie i klapy. Odbiornik też nie jest mini tylko normalna Sanwa 7 kanałowa. A poniżej kilka fotek, poczekam na odpowiednią pogodę i być może jeszcze przed Nowym Rokiem będzie oblot: Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt i zasobnego Mikołaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.