leszek-bart Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Postanowiłem rozdzielić testy ze względu na wielkość silnika . Tutaj wyniki silnika wielkości Turnigy 2830 . Dzisiaj nie miałem co robić z rana (bo trawa mokra była po porannej rosie ) to pomierzyłem sobie silnik A2212/13T 1000KV . Jest to silnik bardzo tani wielkości 2830 . Przy okazji sprawdziłem czy Watmeter ogranicza prąd czy coś podobnego . okazało się , że ciąg z Watmeterem i bez jest jednakowy . Do zasilania użyłem pakietu 3S LiPo 2200 i 800 mAh 30 C. Z pakietem 800 wyniki są zauważalnie gorsze , choć według producenta powinien on oddawać prąd 24A . Sprawdziłem też kilka śmigieł do silników spalinowych . Przy okazji okazało się , że silnik był nieudolnie przerabiany na wersją za wręgą . Zniszczony został śrubunek mocujący oś silnika i odlatywała ona razem ze śmigłem . Ot takie zakupy na Allegro . śmigło APC Sf 9/8 Pakiet 2200 - ciąg 0,65 kg , 14A - na pakiecie 800 ciąg 0,6 kg prąd 12A śmigło 3 łopatowe GWS 3/9/7 - ciąg 0,7 kg prąd 14A śmigło GWS 9/5 - ciąg 0,66 kg prąd 10A śmigło GWS SF 9/7 - ciąg 0,6 prąd 14A śmigło GWS Sf 9/4,7 - ciąg 0,75 kg prąd 14A śmigło GWS 10/6 Pakiet 2200 - ciąg 0,80 kg prąd 13A , na pakiecie 800 ciąg 0,7 kg prąd 11A śmigła spalinowe GFK 9/4 - ciąg 0,52 kg prąd 9A śmigło od drona 10/4,6 - ciąg 0,68 kg prąd 11 A czeskie KP 10,5/6,5 - ciąg 0,78 kg prąd 14A śmigło spalinowe 10/6 - ciąg 0,7 prąd 14 A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi