Jump to content

Test silnika wielkości 2830 A2212/13T 1000KV


leszek-bart
 Share

Recommended Posts

Postanowiłem rozdzielić testy ze względu na wielkość silnika . Tutaj wyniki silnika wielkości Turnigy 2830 .

Dzisiaj nie miałem co robić z rana (bo trawa mokra była po porannej rosie ) to pomierzyłem sobie silnik A2212/13T 1000KV . Jest to silnik bardzo tani wielkości 2830 . Przy okazji sprawdziłem czy Watmeter ogranicza prąd czy coś podobnego . okazało się , że ciąg z Watmeterem i bez jest jednakowy .

Do zasilania użyłem pakietu 3S LiPo 2200 i 800 mAh 30 C. Z pakietem 800 wyniki są zauważalnie gorsze , choć według producenta powinien on oddawać prąd 24A . Sprawdziłem też kilka śmigieł do silników spalinowych . Przy okazji okazało się , że silnik był nieudolnie przerabiany na wersją za wręgą . Zniszczony został śrubunek mocujący oś silnika i odlatywała ona razem ze śmigłem . Ot takie zakupy na Allegro .

 

śmigło APC Sf 9/8 Pakiet 2200  - ciąg 0,65 kg , 14A - na pakiecie 800 ciąg 0,6 kg prąd 12A 

śmigło 3 łopatowe GWS 3/9/7 - ciąg 0,7 kg prąd 14A

śmigło GWS 9/5 - ciąg 0,66 kg prąd 10A

śmigło GWS SF 9/7 - ciąg 0,6 prąd 14A

śmigło GWS Sf 9/4,7 - ciąg 0,75 kg prąd 14A

śmigło GWS 10/6 Pakiet 2200 - ciąg 0,80 kg prąd 13A , na pakiecie 800 ciąg 0,7 kg prąd 11A

śmigła spalinowe 

GFK 9/4 - ciąg 0,52 kg prąd 9A

śmigło od drona 10/4,6 - ciąg 0,68 kg prąd 11 A

czeskie KP 10,5/6,5  - ciąg 0,78 kg prąd 14A

śmigło spalinowe 10/6 - ciąg 0,7 prąd 14 A 

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.