Skocz do zawartości

belt cp


emiloski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początek wypada się przywitać i ukłonić ludziom doświadczonym.

Przeczytałem chyba już wszystkie wypowiedzi na temat heli belta cp lecz nadal nie rozumiem bardzo dużo. Teoria <> praktyka. Od jakiegoś czasu zacząłem poważnie zastanawiać się nad zakupem tego właśnie modeli heli. W różnych postach napisane jest że gotowy zestaw z tego co ja zrozumiałem jest do kitu. Serwa, nadajnik itp itd. Czy znalazłby się ktoś chętny do pomocy w wyborze i doborze odpowiedniej aparatury do belta? Naprawdę jestem nowy i całkowicie zielony. Wiem że steruje się go bardzo ciężko ale zaryzykuje. Początki na symulatorze i może jakoś to będzie. Dodam że kwota jaką chciałbym przeznaczyć na model to około 600 zł.

Z góry wielkie dziękuję osobom chcącym udzielić rad i podpowiedzi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na standardzie pewnie da się latać, choć nie będzie to łatwe. Aparatura Esky to naprawdę nie jest aparatura. Nie ustawisz krzywych, do tego jakość wykonania jest dramatyczna. Jeśli myślisz o lataniu poważniej, to jest absolutnym minimum:

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=65_330_333&products_id=1880

lub

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=65_330_332&products_id=1883

choć ja bym polecał wejść od razu w 2.4

 

Druga sprawa to dobry żyroskop. Bez tego latanie może być dużo trudniejsze. Tutaj z kolei minimum to prosta Futaba:

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=65_110&products_id=1007

 

Oczywiście nie mówię, że nie da się latać Beltem ze standardowym zestawem, choć na pewno będzie to spore wyzwanie.

Inna sprawa, to jeśli nie latałeś wcześniej żadnym heli, może na początek weź sobie Lamę. Do nauki podstaw ten helikopter jest idealny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach