hornet2 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Czy ktoś z Was posiada bądź posiadał te drony ? Czego są warte stockowe kamery i gimbal ? Jak się sprawuje FPV po WiFi ? Jak już to którą wersję wybrać ? A może Q 500 G ? Oglądałem te drony na stoisku z dronami w galerii przy ulicy Żmigrodzkiej we Wrocławiu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Nie mam wielkiego doświadczenia z dronami, ale moim zdaniem Q500 jest fajny, jeśli ktoś lubi latać dronem. Mam wersję z kamerą 4k i uważam, że jakość obrazu jest naprawdę super. Dron lata stabilnie, nie rzucam nim na wietrze i ogólnie nie mogę się przyczepić do niczego poza jednym - latanie dronem okazało się dla mnie nudniejsze niż przypuszczałem, więc jak już obejrzysz sobie na stoisku we Wrocławiu, to możesz mój odkupić, bo leży w aluminiowym pudle w piwnicy i tylko zajmuje grzmot miejsce. Tu już się miało ku zmierzchowi w pochmurny dzień: Tu była mgła jak cholera i wiatr, to widać po rękawie lotniczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...