Skocz do zawartości

mvvs 15ccm vs asp 15ccm vs super tigre 15ccm


Krzycho165

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No - dobre, ja nie dotykałem się do tulei bo nie mam przyrządu którym mógłbym sprawdzać czasy. W zasadzie mógłbym podciąć od strony skrzyni (tak jak u ciebie trochę krzywo :) )

Ale poza tym to większość tych numerów robiłem. Możesz wyokrąglić jeszcze wylot z wału. Ciekawe to wypełnienie wału, czym to? Co jest zrobione w kanałach, podział to chyba już był? Czop wału dobrze jest spolerować na równo bo rysuje dekiel. W jakim położeniu pokrywają się dodatkowe otwory tłok/cylinder? I gdzie dorwałeś stalową korbę?

Ten silnik wygląda już dość nieźle na dzień-dobry, choćby wał z okrągłą tarczą.

Z gaźnikiem coś się działo, jakieś podwyższenie cy cuś?

 

Aha no i ile to wszystko dało (jeśli da się jakoś zmierzyć w tych marine)? Bo na mój gust ze 30% spokojnie

Opublikowano

Panowie - robi się OT. Wracamy do głównego pytania. Przemek - pełen "szacun" :) za takie modyfikacje. Pytanie - ale to może już do nowego wątku - czy startowanie takimi silnikami jest jeszcze dopuszczalne? - bo do seryjnego silnika to chyba tylko korpus jest podobny :P

Opublikowano
radek872 - a jest wg. Ciebie jakiś 2t jak "kopniesz" w gaz, który nie zaleje się po wychłodzeniu świecy dłuższą pracą na wolnych obrotach??

 

Aby minimalizować taki efekt stosuje się podtrzymanie żarzenia świecy, i czy miększa pojemnośc tym efekt wychładzania jest większy, dlatego dobrze jest nie tylko do latania bez prędkości stosować podtrzymanie żarzenia - większe modele, to i ciężar jednej celi nic nie zmienia.

 

Wygląda na to, że nie bardzo do końca rozumiesz jak pracuje silnik żarowy.

 

Zapewniam CIe że os maxa mozna trzymac 10 min na wolnych otwierasz gaz na maxa i bez zająkniecia wchodzi na pelne obroty.Bez róznicy czt w pionie czy w poziomie tylko trzeba spełnic kilka wymagan 1 to swieca wymieniona z oryginalnej OS 8 na A3 2 to odpowiednia regulacja srubeczki składu mieszanki trzeba ja dokrecac i testowac przejscie na wysokie aż zgasnie wtedy lekko popuscic i 3 odpowiednia instalacja paliwowa.Z takim ustawieniem latałem na róznych paliwach bez problemów.

Opublikowano

Humm, przecież piszesz, że wiesz jak regulować silniki, dobierac świece, itd.

To nie potrafisz sobie poradzić z MVVS - dziwne.

Umiesz regulować OS to sprzedaj MVVS i kup OS - proste.

 

Humm, to albo nie do końca ogarniasz problem albo nie daje się tak ustawić MVVS.

Zapewne da sie tak wyregulowac MVVS i nie tylk zmieniając to o czym napisałeś, jest jeszcze parę czynników mających wpływ, ale ja nie "walczę" jak nie muszę z regulacją silnik zakładam podtrzymanie żarzenia świecy - zmiana warunków otoczenia która wpływa na regulację silnika żarowego, konfort i bezpieczeństwo, przemawia za stosowaniem podtrzymania.

 

Choć każdy może "walczyć" jak chcę, i zapewnię spokojnie, że twierdzenie o tym że możesz trzymać OS Twoje 10 min na wolnych obrotach i nie zająknie się przy gwałtownym dodaniu gazu jest nieprawdziwe - obyś się nie przekonał o tym 1m na ziemią jak "poderwiesz" model i "kopniesz" w gaz.

 

 

Modelmaniak - a startowałeś w tym sezonie na tym silniku?? Przeżywa jeden bieg??

Opublikowano

Ab z oryginalnej OS 8 na A3 2 to odpowiednia regulacja srubeczki składu mieszanki trzeba ja dokrecac i testowac przejscie na wysokie aż zgasnie wtedy lekko popuscic i 3 odpowiednia instalacja paliwowa.Z takim ustawieniem latałem na róznych paliwach bez problemów.

 

zrobie jak mówisz, może mam coś źle wyregulowane. A na oryginalnej OS8 nie będzie prawidłowo działać jeśli to nie 3D ale zwykła treningowa akrobatka?

co do instalacji paliwowej, no to mam zbiornik maksymalnie blisko silnika a kadłub jest niski i nie ma możności żadnej regulacji. Paliwo z 5% nitro

Opublikowano

ja na os8 latałem ale znacznie szybciej wchodzi na obroty na os A3 ustaw sobie max obroty na paliwie w pionie a potem z bardzo niskich tak po 30 sekundach otwieraj gaz na maxa jak najszybciej sie da.Zgas silnik dokręć lekutku srubke mieszanki i to samo pełny gaz wolne obroty przez 30 sekund i gwizdek dokrecaj tak stopniowo srubke aż silnik sie zadusi co będzie oznaczało granice potem lekko popusc i w powietrze :D Jesli silnik jest dopiero po dotarciu i nie regulowałes srubki wolnych to za kazdym razem po dokreceniu będzie lepiej wchodzić na obroty.W zeszłym tygodiu docierałem OS 55AX i tak jak wszystkie OS maxy które miałem srubka wolnych wykręcona prawie na maxa zgasł mi 2 razy w powietrzu, ale to normalne po prostu sie przelewa.Producent celowo ustawia bogatą mieszankę na docieranie.

Opublikowano

MVVS do kombatów bo ma wiecej mocy os max do 3D bo ma wiekszy moment obrotowy i jest mniej zawodny o tak powiem :D Chociaz 91FX mq 2.8ps i 15x6 smigło kreci bez problemu.

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.