marcin133 Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 Przykładowo Sanwy VG6000 można rzec nie da rady uszkodzić poprzez zamianę biegunów. W mojej zdarzyło mi się to nie raz. Dziwne jest że gość do dnia dzisiejszego nie ma choćby jednego negatywa!! Twierdzi że udziela gwarancji itp. i znowu ta sama lub podobna wystawiona aparatura. Czesio - sorry ale czegoś ja tu nie rozumiem.
kamil_rc Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 Najlepiej sie przejedz do tego goscia (jak masz niedaleko) i pogadaj z nim. U mnie tez sie nie da wtyczki odwrotnie włozyc.
Stachu Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam. Na początku powiem, że to nie jest taka sama aparatura jak moja. Moja była srebrna. Jeśli chodzi o znamię biegunów to już mówiłem. Ja nic tam nie majsterkowałem itp. Z osobistym spotkaniem mogą być problemy ponieważ mieszkam prawie 300 km od Warszawy. Najdziwniejsze jest to, że wszystkie aparatury jakie ten osobnik sprzedaje są bez pokrywy baterii.
qba Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 To każ mu odesłać i tyle daj komuś do sprawdzenia i juz
Stachu Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Opublikowano 12 Lutego 2007 Hehe ale najpierw musi się hrabia odezwać. W piątek mu wysłałem maila i do tej pory cisza. Mam nadzieję, że to tylko przerwa weekendowa.
qba Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Masz telefon to dzwon tak sie załatwia takie sprawy a nie mejlami. Mejle są dobre jak wszystko idzie dobrze
kamil_rc Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Proponuje tez zadzwonic i dowiedziec sie jaka jest sytuacja.
Way Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 I jak dolączy ekspertyzę to sprawdź kto to wystawial, zadzwoń żeby się upewnić czy koleś nie laci w kulki i czy faktycvznie firma która robi ekspertyzę istnieje ( nie problem sprawdzić w necie ). Zachgowaj wszystkie meile od tego gościa jako dowód że się z nim kontaktowałeś.
Stachu Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Opublikowano 12 Lutego 2007 Oczywiście, że zadzwonię. A o ta ekspertyzę to poproszę. To jest nauczka na całe życie. Nawet w sklepie modelarskim mogą człowieka wykiwać.
KJ Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Czasami wydaje mi się, że w tych całych "sklepach modelarskich" (można w to miejsce wpisać każdy inny specjalizowany sklep np. komputerowy, RTV itp.) pracują osoby, które nie bardzo się na tym znają. Widząc rosnącą koniunkturę na rynku modelarskim pojawia się coraz więcej sklepów oferujących taki asortyment. Może trzeba stworzyć listę ze sklepami z których jesteśmy zadowoleni. Ja mogę dać propozycję swoich sprawdzonych sklepów na których nigdy się nie zawiodłem kolejność przypadkowa: www.wimarex.com.pl www.rcskorpion.pl www.helikoptery.com www.helishop.pl sklep.rcracing.pl www.riku.com.pl www.modelarski.com www.modele.sklep.pl W powyższych sklepach zawsze miły kontakt a towar po wpłacie na konto praktycznie na drugi lub trzeci dzień. Mogę również polecić sklepy zagraniczne, w których również dokonywałem zakupów: www.helikraft.com www.b-p-p.com http://shopping.rcmodel.hk towar przeważnie w ciągu tygodnia w Polsce. Jedynym wymaganie jest posiadanie karty VISA, MasterCard może być również wirualna karta VISA np. wydawana przez mBank
Artur z kołobrzegu Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 To ja dodam od siebie że nie jestem zadowolony ze sklepu modelesklep paczka od dnia zamówienia szła 2 tygodnie , gdzie przy zamówieniu w innych sklepa z reguły paczke miałem u siebie po trzech dniach...
KJ Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Dlatego wydaje mi się celowe stworzenie takiego rankingu. Liczba plusów i minusów dla każdego sklepu i mamy wspaniały ranking gdzie kupować a gdzie nie.
Artur z kołobrzegu Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 popieram inicjatywe i służe pomocą choć wiele niekupuje
kamil_rc Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Ja tez popieram taki pomysł. Teraz wiele młodych osub otwozyło sklepy internetowe nie znajac sie na tym.
qba Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Mógłbyś kamil trochę się starać pisać poprawnie?
Stachu Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Opublikowano 13 Lutego 2007 Witam. Dzisiaj, a raczej wczoraj odbyłem długą rozmowę telefoniczną z właścicielem sklepu. Usłyszałem najpierw o tym jaka jego forma jest uczciwa ile zatrudnia pracowników i ile mają punków sprzedaży, oraz licznych zapewnień, że aparatura przed wyjściem ze sklepu była sprawna (a ja zapewniałem jego, że nic z nią nie zrobiłem i w ten sposób mogliśmy gadać jeszcze ze dwa dni). Okazało się, że owa firma sprzedaje dość liczną ilość takich aparatur (powiedział, że około 100 już sprzedali w co też bym chciał bardzo wierzyć) i każda była sprawdzana (jak widać raczej nie każda). Po wysłuchaniu tej litanii postawiono mnie przed faktem dokonanym. Usłyszałem słowa, aparatura czeka na pana ale musi pan pokryć koszty naprawy, dokładnie tak nie mylicie się. Naprawili aparaturę i postawili mnie przed faktem dokonanym - pokryj koszty naprawy, bez jakichkolwiek uzgodnień ze mną. Spieniłem się nieziemsko. Tak jak pisałem w pierwszym poście, początkowo chodziło o wymianę aparatury z 40 MHz na 35 MHz za dopłata 60 zł. Usłyszałem, że aby transakcja dobiegła końca teraz muszę zapłacić 120 zł (60 zł umówionej na początku dopłaty, oraz 60 zł kosztów naprawy). Do akcji wkroczył ojciec, który śledził ze mną na bieżąco cały bieg wydarzeń i... po jakiś 5 min rozmowy pan sklepowy nagle zmienił zdanie. Jednak przyśle mi aparaturę 35 MHz (jak było uzgadniane) za dopłatą 60 zł, bez kosztów serwisowania. Czyżby cud się zdarzył? Czy może pan się przyznał do błędu. Zobaczymy co przyjdzie, lecz tym razem będę w stanie ja sprawdzić, gdyż taką samą posiada znajomy (doświadczony modelarz) o takiej samej częstotliwości. Mam nadzieję, że to nie będzie kolejny bubel. Najzabawniejsze jest to, że podstawowym pytanie jakie zdał mi pan sklepowy było ile mam lat, a po usłyszeniu odpowiedzi „20” nie uwierzył mi. Takie samo pytanie usłyszał mój ojciec (dotyczące mnie). Teraz tylko mi pozostaje czekać na paczkę i mieć nadzieję, że będzie jej zawartość sprawna.
kamil_rc Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 upss :oops: pisałem post w pospiech i przez przypadek nie zauwazyłem błedów.
Stachu Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam. W końcu przysłano mi aparaturę 35 MHz, ale postawiłem na swoim i nie zapłaciłem za koszty naprawy, tylko pokryłem koszty różnicy ceny miedzy częstotliwościami aparatur, co nie oznacza, że zmieniło się moje stanowisko w stosunku to tej firmy, której NIEPOLECAM.
kamil_rc Opublikowano 23 Lutego 2007 Opublikowano 23 Lutego 2007 A otrzymałes ekspertyze razem z aparatura :?:
marcin133 Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 Kontaktuj się z allegro - pomogą. Nie pomoga. Co najwyzej wysla do niego maila. http://www.allegro.pl/help_item.php?zoom=N&tid=45&item=126
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.