Jump to content

OSZUST!


Stachu

Recommended Posts

Przykładowo Sanwy VG6000 można rzec nie da rady uszkodzić poprzez zamianę biegunów. W mojej zdarzyło mi się to nie raz. Dziwne jest że gość do dnia dzisiejszego nie ma choćby jednego negatywa!! Twierdzi że udziela gwarancji itp. i znowu ta sama lub podobna wystawiona aparatura.

 

Czesio - sorry ale czegoś ja tu nie rozumiem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Witam.

Na początku powiem, że to nie jest taka sama aparatura jak moja. Moja była srebrna.

Jeśli chodzi o znamię biegunów to już mówiłem. Ja nic tam nie majsterkowałem itp.

Z osobistym spotkaniem mogą być problemy ponieważ mieszkam prawie 300 km od Warszawy.

Najdziwniejsze jest to, że wszystkie aparatury jakie ten osobnik sprzedaje są bez pokrywy baterii.

Link to comment
Share on other sites

I jak dolączy ekspertyzę to sprawdź kto to wystawial, zadzwoń żeby się upewnić czy koleś nie laci w kulki i czy faktycvznie firma która robi ekspertyzę istnieje ( nie problem sprawdzić w necie ). Zachgowaj wszystkie meile od tego gościa jako dowód że się z nim kontaktowałeś.

Link to comment
Share on other sites

Czasami wydaje mi się, że w tych całych "sklepach modelarskich" (można w to miejsce wpisać każdy inny specjalizowany sklep np. komputerowy, RTV itp.) pracują osoby, które nie bardzo się na tym znają. Widząc rosnącą koniunkturę na rynku modelarskim pojawia się coraz więcej sklepów oferujących taki asortyment. Może trzeba stworzyć listę ze sklepami z których jesteśmy zadowoleni. Ja mogę dać propozycję swoich sprawdzonych sklepów na których nigdy się nie zawiodłem kolejność przypadkowa:

 

www.wimarex.com.pl

www.rcskorpion.pl

www.helikoptery.com

www.helishop.pl

sklep.rcracing.pl

www.riku.com.pl

www.modelarski.com

www.modele.sklep.pl

 

W powyższych sklepach zawsze miły kontakt a towar po wpłacie na konto praktycznie na drugi lub trzeci dzień.

Mogę również polecić sklepy zagraniczne, w których również dokonywałem zakupów:

www.helikraft.com

www.b-p-p.com

http://shopping.rcmodel.hk

towar przeważnie w ciągu tygodnia w Polsce.

Jedynym wymaganie jest posiadanie karty VISA, MasterCard może być również wirualna karta VISA np. wydawana przez mBank

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Dzisiaj, a raczej wczoraj odbyłem długą rozmowę telefoniczną z właścicielem sklepu. Usłyszałem najpierw o tym jaka jego forma jest uczciwa ile zatrudnia pracowników i ile mają punków sprzedaży, oraz licznych zapewnień, że aparatura przed wyjściem ze sklepu była sprawna (a ja zapewniałem jego, że nic z nią nie zrobiłem i w ten sposób mogliśmy gadać jeszcze ze dwa dni).

Okazało się, że owa firma sprzedaje dość liczną ilość takich aparatur (powiedział, że około 100 już sprzedali w co też bym chciał bardzo wierzyć) i każda była sprawdzana (jak widać raczej nie każda).

Po wysłuchaniu tej litanii postawiono mnie przed faktem dokonanym. Usłyszałem słowa, aparatura czeka na pana ale musi pan pokryć koszty naprawy, dokładnie tak nie mylicie się. Naprawili aparaturę i postawili mnie przed faktem dokonanym - pokryj koszty naprawy, bez jakichkolwiek uzgodnień ze mną. Spieniłem się nieziemsko.

Tak jak pisałem w pierwszym poście, początkowo chodziło o wymianę aparatury z 40 MHz na 35 MHz za dopłata 60 zł.

Usłyszałem, że aby transakcja dobiegła końca teraz muszę zapłacić 120 zł (60 zł umówionej na początku dopłaty, oraz 60 zł kosztów naprawy).

Do akcji wkroczył ojciec, który śledził ze mną na bieżąco cały bieg wydarzeń i... po jakiś 5 min rozmowy pan sklepowy nagle zmienił zdanie. Jednak przyśle mi aparaturę 35 MHz (jak było uzgadniane) za dopłatą 60 zł, bez kosztów serwisowania.

Czyżby cud się zdarzył? Czy może pan się przyznał do błędu.

Zobaczymy co przyjdzie, lecz tym razem będę w stanie ja sprawdzić, gdyż taką samą posiada znajomy (doświadczony modelarz) o takiej samej częstotliwości. Mam nadzieję, że to nie będzie kolejny bubel.

Najzabawniejsze jest to, że podstawowym pytanie jakie zdał mi pan sklepowy było ile mam lat, a po usłyszeniu odpowiedzi „20” nie uwierzył mi. Takie samo pytanie usłyszał mój ojciec (dotyczące mnie).

 

Teraz tylko mi pozostaje czekać na paczkę i mieć nadzieję, że będzie jej zawartość sprawna.

Link to comment
Share on other sites

Witam.

W końcu przysłano mi aparaturę 35 MHz, ale postawiłem na swoim i nie zapłaciłem za koszty naprawy, tylko pokryłem koszty różnicy ceny miedzy częstotliwościami aparatur, co nie oznacza, że zmieniło się moje stanowisko w stosunku to tej firmy, której NIEPOLECAM.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.