Skocz do zawartości

OSZUST!


Stachu

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 rok później...
Opublikowano
Ogólnie to sklep www.modelarnia.pl to jakaś paranoja! Ździerstwo jakich mało! Jakby nie patrzeć sklep ten choćby z powodu wysokich cen należałoby omijać szerokim kołem!

 

podaj adres tańszego. Przeglądałem rózne sklepy w całęj polsce, ten jest jednym z najtańszych, i obsługa solidna. a to też się liczy. O ile coś jest droższe niż gdzie indziej, to inna jest tańsza. Suma sumarum nie jest tak źle

Opublikowano
podaj adres tańszego. Przeglądałem rózne sklepy w całęj polsce, ten jest jednym z najtańszych, i obsługa solidna. a to też się liczy. O ile coś jest droższe niż gdzie indziej, to inna jest tańsza. Suma sumarum nie jest tak źle

 

Pisałem swój post 11 lutego 2007 a dziś jest 9 marzec 2009 - różnica? Trzeba było choćby oglądać ofertę tego sklepu jeszcze sprzed wariactwem związanym z kursem walut. Wiele sklepów aktualizowało swoje ceny i czy ten sklep w ogóle je aktualizował? Tego nie wiem bo nie śledzę ofert drogich sklepów ;D po za tym sytuacja cenowa ma prawo się zmienić.

Opublikowano
podaj adres tańszego. Przeglądałem rózne sklepy w całęj polsce, ten jest jednym z najtańszych, i obsługa solidna. a to też się liczy. O ile coś jest droższe niż gdzie indziej, to inna jest tańsza. Suma sumarum nie jest tak źle

Aż tak wiele to się przez te dwa lata nie zmieniło. Na pewno nie jest tak że modelarnia jest najtańszym sklepem. Podaj co (jaki produkt) chcesz kupić a zapewne ktoś poda ci tańszą ofertę.

Opublikowano

Skoro dwa lata temu takie coś bazgrnąłem to musiałem być zniesmaczony ;D

A czy przez dwa lata się nie wiele zmieni? Bywa to różnie. Jeszcze kilka miesięcy temu modele.sklep był jednym z najtańszych sklepów w Polsce gdzie trudno było znaleźć ofertę niższą w innym sklepie na dany produkt. A teraz? Bez trudu można znaleźć tańszą alternatywę na produkt (zapewne nie wszystko) z tego sklepu.

Opublikowano

takie sprawy najlepiej zalatwia sie z pomoca rzecznika praw konsumenta.

Nie tylko bys nie zaplacil za serwisowanie ale podejrzewam ze i za wymiane na inna czestotliwosc. Nie rozumiem skad 60zl roznica w cenie. No i trwaloby to znaaacznie krocej.

Podejrzewam ze samo wspomnienie o tym podczas rozmowy telefonicznej zalatwiloby sprawe

Opublikowano

Chciałbym złożyć jeszcze jeden hołd dla NASTIKA. Jestem w trakcie realizacji zamówienia i zostałem tam obsłużony perfekcyjnie. Kontakt telefoniczny bez zastrzeżeń, a wszystko w terminie i fachowo, czego nie mogę powiedzieć np. o www.modele.sklep.pl. O tym ostatnim sklepie wiele złego już na stronach tego forum napisano, a ja chce powiedzieć jeszcze jedno – omijajcie go szerokim łukiem, i mówię to na podstawie własnych doświadczeń.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Też miło mi się kupuje w nastiku. Sprawna obsługa i szybkie przesyłki oraz rozsądne ceny. W modelarnia.pl kupiłem ładowarkę bo podobnej nigdzie nie było. No i trzeba przyznać , że sklep pod wpływem konkurencji zmiękł cenowo. Nie mają jednak wszystkiego jak napisano... nie mieli przejścówki do balansera do zakupionej u nich ładowarki a sprzedawca sprzedając różne końcówki do samodzielnego montażu takiej przejscówki wprowadził mnie w błąd co do połączenia. Na szczęście ładowarka to przetrzymała a ja doszedłem po kilku próbach co jest nie tak....

 

A tak w sprawach konsumenta - czekam trzy pełne miesiące na rozpatrzenie reklamacji ładowarki Multicharger 3008 EQU w warszawskim sklepie Art hobby....

Opublikowano

A ja z pewnością polecam sklep Majster-klepka Mają wszystko :D Wystarczy tylko przedzwonić jeżeli czegoś nie ma na stronie bo niektórych rzeczy nie mają wstawionych na stronkę np. foli so-lite Nawet teraz gdy nigdzie nie ma balsy 3mm oni mają :) Paczkę zresztą miałem na drugi dzień (wysyłane pocztą polską tego samego dnia co złożyłem zamówienie)

Opublikowano
W nieciekawych ofertach polecasz sklep, czyzby to była negatywna reklama?

Na tym modelsrskim rynku trudno znaleźć tani sklep i z miłą obsługą. Warto więc zamieszczać informacje o takich sklepach wszędzie, nawet tutaj w NIECIEKAWYCH OFERTACH

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja w kontekście załatwiania spraw nie zgodzę się z paroma osobami które wcześniej pisały żeby sprawy konfliktowe załatwiać telefonicznie.

Jak piszesz maila to masz podkładkę. Ważne, żeby pisać urzędowym tonem. Prawdopodobnie jakbyś napisał zwięzłego maila z prośbą o odesłanie aparatury i ekspertyzy i zakończył go "do wiadomości : dane prawinika, dane pracownika urzedu ochrony konsumeta to sprawa by się pewnie zakończyła od razu, trzeba pamiętać ,że wysyłając pismo sklep ma 14 dni na udzielenie odpowiedzi, brak odpowiedzi równoznaczy jest z zaakceptowaniem twoich postulatów

Opublikowano

Kolega w forum - dział giełda zwrócił kasę za ładowarkę która zaginęła gdzieś po drodze (poczta). No i doczekałem się na reklamowane ładowarki Multiplexa. Działają bez zarzutu ale nie są to te same egzemplarze jakie oddałem (tamte miały nalepki-plomby sklepu). Sprzedawca twierdzi , że Multiplex nie naprawia tylko daje nowe. I bym w to uwierzył gdyby nie mały szczegół- te poprzednie miały pulpit pokryty folią zabezpieczającą, którą można zedrzeć a te z reklamacji nie miały takiej folii. Grunt , że działają... teraz mam 4 działające ładowarki :wink:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.