Jump to content

Skookum SK-360 problem z zapisem ustawień


Łukasz Rzeszów
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Nie mogę sobie poradzić z zapisaniem nowych ustawień do SK-360. Po przesłaniu ustawień do SK-360 w trybie setup wszystkie 3 serwa poruszają się tak samo i takie zmiany chciałbym zachować. Po przełączeniu w tryb flight włączają się stare ustawienia. Jak zapisać nowe?

 

Film https://youtu.be/TOXSNpb78W8

Link to comment
Share on other sites

Super odpowiedź. Bardzo mi pomogłeś???? Wyobraź sobie, że przed zapytaniem na forum przewertowałem manuala. W prawdzie na translatorze ale nie znalazłem nic na temat zapisu w trybie flight. Jedynie żeby przełączyć z setup na tryb flight i poczekać na zapalenie się zielonej diody i tak też się dzieje, ale ustawienia powracają do poprzednich.

Link to comment
Share on other sites

Łukaszu wydaje mi się że wszystko masz ok. Używam innego systemu ale po wyjściu z setupu serwa potrafią żyć swoim rytmem i chyba te typy tak mają. W locie natomiast wszystko jest jak najbardziej ok. Proponuje zakładaj głowice i zrób lot testowy wtedy przekonasz się czy wszystko chodzi prawidłowo bo na sucho to te systemy wydaje się inaczej pracują niż w locie.

Link to comment
Share on other sites

Może nie napisałem wszystkiego od początku. Latalem już tym modelem lecz serwo tylne dziala inaczej niż dwa pozostałe przednie dlatego postanowiłem kupić takie jedno serwo i je podmienić ale nic to nie zmieniło. W tym systemie sk-360 jest zakładka "serwo" w której można zmienić parametry każdego serwa (przyspieszyć, zwolnić, zsynchronizowac je) i dlatego wydaje mi sie ze powinno dac sie to jakoś zapisać. Skoro da się to zrobic do trybu setap to tym bardziej powinno się dac dla lotu-flight. W linku zamieszczam jak wygląda ten program https://www.youtube.com/watch?v=ckDUnAYvtME&spfreload=10

https://www.youtube.com/watch?v=ckDUnAYvtME&spfreload=10

Link to comment
Share on other sites

Super odpowiedź. Bardzo mi pomogłeś???? Wyobraź sobie, że przed zapytaniem na forum przewertowałem manuala. W prawdzie na translatorze ale nie znalazłem nic na temat zapisu w trybie flight. Jedynie żeby przełączyć z setup na tryb flight i poczekać na zapalenie się zielonej diody i tak też się dzieje, ale ustawienia powracają do poprzednich.

Wyobraź sobie że notorycznie mam do czynienia z ludźmi którzy boją się manuali.

Dlatego napisałem że się kłania bo po prostu nie wyobrażam sobie żeby tak istotnej rzeczy jak zapis ustawień w nim nie było! Jeżeli tak jest to ja bym się za latanie na takim żyroskopie nawet nie brał.

 

Normalnie w żyroskopie podczas wprowadzania nowych wartości następuje ich zapis - na bieżąco. Przypuszczam że i u ciebie tak jest. Generalnie po wyjściu z trybu programowania nowe parametry zostają zachowane. Co do dziwnego zachowania serw. Nie powinno tak być że żyją one własnym życiem. Żyroskop poprawnie zalogowany trzyma pozycję serw. Kropka. Pomogłem?

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem model używany z tym żyroskopem i z tego co wiem to nie jest jakiś chiński badziew i w trakcie lotu spisuje się bardzo dobrze moim zdaniem. Krzysiek jeżeli to dla Ciebie nie problem to luknij w manuala i może znajdziesz odpowiedz na moje pytanie-wtedy pomożesz ???? Może ja coś przeoczyłem lub translator nie był dość precyzyjny żebym to zrozumiał. I nie zacząłem tematu żeby się wymądrzać tylko szukam odpowiedzi na konkretnie zadane pytanie.

Link to comment
Share on other sites

Problem rozwiązany. Żyroskop jednak zapisuję nowe parametry tylko te zapisane w setupie nie odzwierciedlają tych samych juz w trybie flight. Przykładowo kiedy wypoziomowalem tarcze w setup wpisując parametr o wartości 133 to dla trybu flight musial miec 150 zeby po przelaczeniu tarcza była wypoziomowana. Dlaczego? Nie wiem i nie interesuje mnie to. Wazne ze dziala. KONIEC :)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.