Artur412 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Jeśli ktoś eksploatuje ten silnik proszę o wyrażenie opini na jego temat. Noszę się z zamiarem jego zakupu do mojego Ultimate o rozpiętości 1400 mm i wadze ok 3,5 kg. Moim zdaniem , jego ciąg 5,5 kg.podany na stronie Nastika jest odpowiedni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Witaj o SPE26 już ktoś pisał kilka opinii ja mam SPE tyle że 40 wersja 2 (43ccm.) i mogę powiedzieć tyle że za te pieniądze to jest dobry silnik(nie licząc ukręconego wału, części do naprawy były gratis- gwarancja) Po naprawie zrobiłem około40 lotów i wszystko jest O.K. silnik pracuje super ciąg na śmigle 20x8 bambula to prawie 9 kg. tak że modelem o wadze 6 kg. mogę latać 3D bez problemu (kilka figur jeszcze muszę się nauczyć bo to naprawdę jest sztuka). W skali od 1 do 10 dałbym mu 7 no może 8 bo na prawdę nie narzekam na niego chociaż chińczyk ale i chińczyki ostatnio zaczynają robić dobre produkty :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_433 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 SPE 26 mam od maja to była męczarnia ,założyłem rure rezo od M V V S -a 26 i dopiero zaczynał sprawować sie poprawnie ,fabryczny tłumik chiński osłabia ten silniczek ,na zlocie w Bednarach widziałem nawet jak jeden miał założony tłumik od jakiejś podkaszarki poprzerabiał i ładnie to wydech przydusiło ,jednak mam duże wątpliwości co do małej pojemności chinek benzynowych ,sprawują sie pojemności 50 i więcej ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur412 Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Ok a co wtedy sądzicie Panowie o takich silnikach? XYZ-26cm Waga: 1.0kg Pojemność: 25.4cm Obroty: 1500-10 000 Moc: 1.5 kW / 10 000 obr/min Zalecane śmigła: 16x8-12/18x6-10 Napięcie zasilania: 6.8V max / 6V zalecane Gaznik: Walbro lub FTL 26ccm Displacement: 26cc Weight: 920g (w/ spark plug) Carburettor: (Walbro) Diaphragm & Butterfly valve. Prop Speed: 1800 ~ 10000rpm Max power: 2.45PS Suggested prop: 17x8, 17x10, 16x8, 16x10 Ignition: DC-CD (6v only) Mixture: 28:1 to 40:1 Bore/Stroke: 34x28mm Size: 130mm high / 120mm wide* Mount hole: 64mm x 64mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Silnik XYZ 26cm posiadam i już nawet docierałem. Będzie siedział w Nieuporcie 11 w skali 1/4. Filmy z jego pracą są w moim temacie XYZ 26cm i chyba w Nieuport 11. Pracuje ze śmigłem 18x8. Ciągu jeszcze nie podam ale wstepnie - znaczy przed dotarciem - było to coś ok 4,7kg, jednak z podanych obrotów powinno być znacznie lepiej choć i to jest dobre do mego 6kg Nieuporta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 FTL kręci się w tym modelu http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=114342#114342 Kupiony gdy dolar był po 2 zł rewelacyjna jakość w stosunku do ceny. Teraz to trochę gorzej wygląda. Czy Ty będziesz zadowolony z któregoś z tych silników trudno powiedzieć.Jeżeli to ma pracować w modelu gdzie jest potrzebne max.mocy z pojemności to szukaj innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.