Skocz do zawartości

Przedpremiera V911S


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No nic. Jestem bardzo ciekawy czy koledze będzie wygodniej rozkręcić nieco jeden popychacz czy pójść do sklepu by to zrobili :)

 

W sklepie mogą zażądać sobie zapłaty za usługę jeśli uznają ją za nieuzasadnioną .

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

@poncio

Spróbuj jeszcze wypoziomować tą tarczę. Odkręć łopaty zaloguj zyoskop Heli i podreguluj długość popychaczy. Zdejmujesz snap z kulki i kręcisz tak żeby po ponownym założeniu snapa na kulkę mieć poziom na tarczy. Nie musisz tego zrobić aptekarsko.

Szkoda się tak odrazu poddać. Może dzięki temu uda Ci się wystartować i mieć lepszą sterowalność bez walki. Spróbuj.

Zmienić model możesz zawsze. Symulator - jak najbardziej polecam. Napisz co Ci wyszło.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W wątku jak narazie cisza ale chciałbym również nawiązać do V913 w wersji bezszczotkowej. Miałem kiedyś heli o takich rozmiarach ale był on aż 2 kanałowy. Obrót i góra dół. Potem bawiłem się mikrusem. Pomimo że również 2 kanałowy był przyjemny w locie i dało się nim śmiało poruszać po pokoju. Potem bawiłem się dronami i samolotami. Co możecie powiedzieć właśnie o V913?

Opublikowano

Kolega chyba stoi jeszcze w kolejce do punktu reklamacji. Stąd cisza. 

 

Możemy powiedzieć, że będziesz miał dodatkowo lewo i prawo :)

 

Ale nie będziesz miał jeszcze latania. Nadal będziesz miał przesuwanie modelu nad podłogą ino bardziej urozmaicone ;)

Opublikowano

Akrobacji jeszcze nie przewiduję. A wiem że chyba do takiego "prawdziwego latania" trochę trzeba dołożyć. Narazie interesowałoby mnie właśnie takie przesuwanie szybsze nad ziemią. Do tego będzie ok?

Opublikowano

Przekonały mnie rozmiary i w pewnym stopniu cena. Wiatr mi go nie zniesie i nie pogubię się tak szybko jak dalej odleci. Dzięki za odpowiedź :)

Opublikowano

Przekonały mnie rozmiary i w pewnym stopniu cena. Wiatr mi go nie zniesie i nie pogubię się tak szybko jak dalej odleci. Dzięki za odpowiedź :)

 

 

 Miałem fajną maszynkę 4Ch flybarless . Nawet można było nią latać nocą bo miała zainstalowane światła pozycyjne . Ale się sprzedała na poczet zakupu drona . :)

3d18b6053c02157fmed.jpg

Opublikowano

A tutaj za to czym ja latałem na samym początku. Dostałem na święta i w pierwszym dniu złamałem ogon. A potem było co raz gorzej z nim i leży gdzieś za szafą. Tak jak mówiłem. 2CH

post-20250-0-50090900-1549632584_thumb.png

Opublikowano

Te wszystkie zabawki fajne są - do zabawy. Niczego konkretnego jednak nie nauczą. Śmiglak taki jak V977 czy XK110 już czegoś nauczą. Trzeba uważać żeby nie nabrać złych nawyków. Bo potem ciężko się przestawić na prawdziwy model.

Opublikowano

Te wszystkie zabawki fajne są - do zabawy. Niczego konkretnego jednak nie nauczą. Śmiglak taki jak V977 czy XK110 już czegoś nauczą. Trzeba uważać żeby nie nabrać złych nawyków. Bo potem ciężko się przestawić na prawdziwy model.

 

Mam coś jakby V977 ale w wersji mini makiety . ;)  Jest to V931 . Bebechy wewnątrz takie same jak w V977 . aparatura to samo . Wirnik główny jest nieco inny bo trójłopatowy .

 

]dfebcd39d43f35e5med.jpg

Opublikowano

Cisza bo jak zapewne kolega z Warszawy nie zauważył, że był okres Ferii :) i nie siedzę non stop przed komputerem

Opublikowano

Haha. Widać, że kolega nowy, bo nałogowcy bez tapatalka się nie ruszają ;)

 

Ale skoro ferie się skończyły, jestem ciekawy jak dalej potoczyły się losy 911stki :)

Opublikowano

Nie miałem tego helika w ręku . Więc mogę się mylić . Ale czy nie jest tak że przed startem trzeba jakiś czas odczekać aż żyroskop się skalibruje ?

Tak na chybcika przeleciałem po zagranicznych forach bo na naszych praktycznie zero informacji na temat tego helika . I co tam ciekawego piszą ? A no że czasami pianka na której jest zamontowana płytka czasami bywa zgnieciona z którejś strony . Wtedy należy ją naprostować tak aby płytka była ustawiona równo . Druga rzecz. Jak jest helik za nerwowy to przepiąć snapy na tarczy z dłuższych ramion na krótsze . 

 

Zajrzyj sobie tutaj i poczytaj https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?3101508-Wl-v911s

Opublikowano

No a ja mam jeszcze jedno pytanie. Według producenta czy to V911 czy V913 zasięg to około 150m (wiem że czas lotu jest krótki więc na kilkaset metrów nie ma co latać) ale te modele według filmów na YT można zbindować z aparaturą Flysky i6. No i takie głupie pytanie. Zasięg wtedy automatycznie będzie wynosił tyle ile zasięg I6?

Opublikowano

Latałem V911 na apce TG 9X . Zasięg znacząco wzrastał niż latając stockową apką .  Tylko że ....  po co lecieć takim V911 dalej niż te 100 czy tam 150m jak przy tej odległości tego helika już prawie nie widać ?

Opublikowano

 

 

Latałem V911 na apce TG 9X . Zasięg znacząco wzrastał niż latając stockową apką .  Tylko że ....  po co lecieć takim V911 dalej niż te 100 czy tam 150m jak przy tej odległości tego helika już prawie nie widać ?

Owszem, zgadza się. Tak tylko to mnie zastanawiało. V911 przy jej rozmiarach na zewnątrz chyba ogólnie ciężko latać. Chyba że brak wiatru.

Opublikowano

Owszem, zgadza się. Tak tylko to mnie zastanawiało. V911 przy jej rozmiarach na zewnątrz chyba ogólnie ciężko latać. Chyba że brak wiatru.

 Tak, szczotkowy silnik z wiatrem sobie nie poradzi . Nie wiem jak ta sprawa wygląda z helikiem V911S ? Ma on inne łopaty wirnika głównego niż V911 .

 

p_helicopter_parts_h-v911-02-o_main.jpg

s-l300.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.