f-150 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 Widzę że poważnie wziąłeś się do roboty ;D ,proponuję abyś w któryś dzień wziął kajecik,ołóweczek i kopnął się do mnie do domu.Zobaczysz model w całości jak co jest zrobione,ew.niejasności przedyskutujemy wzorując się na moim modelu.Po prostu nie jestem wstanie spamiętać jak coś zrobiłem i w którym modelu tym bardziej że pewne pomysły rodzą się w trakcie pracy.Adres i tel. na PW jeżeli się zdecydujesz.
sudik Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Niestety prace ostatni mi czasy staneły z barku czasu ( szkoła :/ ). Natomiast mam kolejne pytanie czy opłaca się robić w tym modelu tylnie kółko skrętne ( przypominam rozpiętość ok. 145 cm ) ? Jeśli tak to które serwo powinno byc najlepsze do uciągnięcia i steru kieunku i kólka: http://www.rc-modele.pl/product_info.php?cPath=51&products_id=1194&osCsid=c3d0f11c126d604ab3b1dbc64d2b0cce http://www.rc-modele.pl/product_info.php?cPath=51&products_id=1829&osCsid=c3d0f11c126d604ab3b1dbc64d2b0cce czy moze zwykłe hs-55 wystarczy? Pozdrowienia dla tych mniej i bardziej cierpliwych Bartek
filip Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Jeśli serwo tej wielkości to moim zdaniem tylko to mocy do koła sterującego na pewno mu nie zabraknie. No i cena niższa :wink:
sudik Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 Nadchodzi momęt zakupienia serca modelu, czyli silnika i nie wiem czy ten silnik podoła powierzonemu mu zadaniu http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3883&Product_Name=TR_35-30C_1100kv_Brushless_Outrunner_%20(Eq_AXi_2808) , alternatywą jest jeszcze http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5244&Product_Name=Turnigy_C35-30_1400kv_Bell_Motor_30A . Prosze o poradę. Pozdrwaiam Bartek
f-150 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 Bartek nie napisałeś ile waży model.Poza tym jeżeli robiłeś tych rozmiarów co ja ,to ze względu na wielkość osłony silnika śmigło musi mieć rozmiar 12-13".Najpierw skończ model ,zważ i dopiero dobierz silnik. W opisie tego drugiego są błędy.Prawdopodobnie podana waga modeli a nie ciąg,poniżej podane że rekomendowany do modeli GWS a więc do wagi 450g. To są zbyt małe silniki.
sudik Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 Jak na razie 502 gramu kadłub i skrzydła, wszystko bez pokrycia. Mam zamiar zmieścić się w 1,2 kg, tylko pytanie czy to jest realne ? http://picasaweb.google.com/zonbi93/Cessna195# pare nowych fotek z dośc marnych postępów z budowy.
f-150 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 Według moi szybkich szacunków wyszło 1600-1800 RTF,ale po obejrzeniu zdjęć jeżeli w takim stanie to 2000.
f-150 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Opublikowano 2 Maja 2009 Ciężko przeskoczyć,model jednak jest duży.
sudik Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 No i kolejne pytanko Czy zaznaczony fragment jest wystarczająco duży na lotkę ?
f-150 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2009 Mam taką samą długość myślę że wystarczy.To nie akrobat.
sudik Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Dziękuję, wolę sei upewnić niż robić skrzydło od początku z powodu źle wyciętej lotki. Pozdrawiam Bartek
Mikeosw Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Witam. Zastanawiam sie nad tym modelem ale mam pytanie czy można w nim zrobić klapy. Bo chciałbym go w wersji z klapami i byłby to tez mój pierwszy model w nie wyposażony. Pozdrawiam Michał
sudik Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Ja zastosuję klapolotki ale chyba można dołożyć jeszcze klapy bliżej kadłuba. Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się nad zrobieniem osobnych klap. Jeszce pytanie jaki duży chciałbyś zrobić ten model bo wg. mnie przy rozpiętości ok. 1.3 m nie ma sensu robić osobnych klap. Pozdrawiam P.S. Wkrótce będzie więcej fot z budowy.
Mikeosw Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Dysponuje już napędem o Ciągu 2kg i pakietem 4000mah 3S. Sądzę że Cessnę do 3 Kg bez problemu by napędził, ale jaka jej wielkość w tedy ma być, nie mam naprawdę pojęcia, myślałem o 1.5m Michał
szczurek Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Są te plany na jakiejś polskiej stronce bo nie mogę sieęza bardzo połapać
madrian Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Są te plany na jakiejś polskiej stronce bo nie mogę sieęza bardzo połapać Druga strona tego tematu, post kolegi F-150 :wink: W linku - drugi rząd, dwie strony to plany 195-ki. Są podpisane.
sudik Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Dysponuje już napędem o Ciągu 2kg i pakietem 4000mah 3S. Sądzę że Cessnę do 3 Kg bez problemu by napędził, ale jaka jej wielkość w tedy ma być, nie mam naprawdę pojęcia, myślałem o 1.5m Ja robie w wersji 1,5m i chcę się zmieścic w wadze 2kg .
f-150 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 Dysponuje już napędem o Ciągu 2kg i pakietem 4000mah 3S. Sądzę że Cessnę do 3 Kg bez problemu by napędził, ale jaka jej wielkość w tedy ma być, nie mam naprawdę pojęcia, myślałem o 1.5m Michał Do napędu górnopłata swobodnie wystarczy ciąg 70% masy .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.