Gość slawekmod Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Przejdź się do punktu przewijania silników, na 100% mają różne średnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Na allegro też można trafić drut nawojowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Uuuuu, nawinięte bifilarnie, będzie ciężko przewinąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 wiedziałem , kurka wiedziałem że coś się okaże ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Gdybyś zdecydował się na przewijanie, to: - przy odwijaniu policz ilość zwojów - przekrój nowego drutu, lub nowej wiązki drutów powinien być podobny do obecnie nawiniętego - przy pierwszych samodzielnych nawinięciach raczej nie zmieścisz poprzedniej "fabrycznej" liczby zwojów (zwłaszcza przy nawijaniu pojedyńczym drutem), ale nie przejmuj się - ważne, aby na każdym ramieniu było tyle samo zwojów - silnik będzie działał (większe Kv, ale niższa moc). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Sławek możesz przybliżyć nam pojęcie "bifilarnie"? Zabrzmiało jak czarna magia. Czy to znaczy że trzeba nawijac zwoje trzema drutami rónocześnie? Norbert przez tel podał średnicę drutu 0,22 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 trzema drutami rónocześnie Dokładnie tak. To jest właśnie nawinięcie bifilarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Teraz pozostaje odwinięcie i sprawdzenie czy gwiazda czy trójkąt? Przepraszam za ignorancję tematu ale z mojej pierwszej przymiarki co do nawinięcia takiego silnika nic nie wyszło bo tak staniały, że w końcu kupiłem. Chciałbym wspólnie z Norbertem spróbowac znależć uszkodzenie i/lub je naprawić. Kiedyś nawijałem cewki może to się przydac teraz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 To jest właśnie nawinięcie bifilarne. ale chyba można to bardziej "tradycyjnie" przewinąć? Parametry się zmienią, ale silnik cały i radocha z przeróbki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Chodzi właśnie o to by parametry się nie zmieniły bo cała radocha jest właśnie w aktualnych parametrach silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 No to albo go wywalasz/reklamujesz albo przewijasz, ewentualnie kupujesz nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Czy gwiazda, to widać "gołym" okiem - gdzieś musi być połączenie trzech uzwojeń niepodłączone do wyprowadzenia i zaizolowane. To akurat jest trójkąt: widać na fotce, że np do żołtej końcówki wchodzą końce dwóch uzwojeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Jeśli jeszcze nie przewinąłeś, to mogę Ci to zrobić. Tylko musisz mi go jakoś dostarczyć. Nawinę Ci dokładnie tak samo. A tak nawiasem mówiąc, bifilarnie nawijać jest łatwiej niż męczyć się grubym drutem (w grubym łatwiej uszkodzić izolację). A i uzwojenie bifilarnie nawinięte lepiej się chłodzi w pracującym silniku-większa powierzchnia). Pozdrawiam, Bogdan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Dzieki ale wyslalem go juz na gwarancje. Ale bede pamietam w przyszlosci do kogo sie w razie co zwrocic. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Norbert, i co z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Już dawno przysłali mi nową sztukę. Bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmwwa Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Już dawno przysłali mi nową sztukę. Bezproblemowo. Takie trochę, to wciągamy nosem, wycieramy gumką i przewijamy sami, nasz Klient nasz pan... :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.