Rawen 75 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Witam! W sumie i mi się przytrafiło. Był temat doręczania paczki z tego sklepu-jest temat niewysłania z tego sklepu. Towar zamówiony, zapłacony-zonk. Sklep wysyła informację o braku wpłaty. myślę OK, wyślę potwierdzenie. Wysłane. Teraz lipa , tydzień zleciał, a status jak był nieopłacone-tak wisi dalej. Napisałem kolejną wiadomość-przecież już dawno po sylwestrze-może tam dalej trwa? Puki co cisza, a ja stoję z robota...... A miało być tak pięknie-zdjęcia, wywiady!!! A sorki , znalazłem ten temat. proszę o przeniesienie do działu opinie o sklepach.
Patryk Sokol Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Hej, mam szokującą metodę na takie przypadki (specjaliści mnie przez nią nienawidzą!) Otóż trzeba zadzwonić telefonicznie! Pisanie maili kiedy coś się nie układa naprawdę rzadko jest skuteczne. Co do samego ABC-RC - kupuję tam ostatnio dużo, nawet reklamację robiłem (dwa razy) i wszystko w najlepszym porządku, Byłbym szczerze zdziwiony gdyby coś było aż tak bardzo nie tak (bo wpadka to każdemu może się przydarzyć).
Rawen 75 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 Wpadki po świętowaniu- a tym bardziej po zmianach w układzie stron i przeniesieniu klientów - nie wykluczam. Co do telefonu Patryku, chciałem zadzwonić na podany 801 XXX XXX, ale u siebie mam wykluczenie wszystkich numerów, które pobierają gotówkę-i tutaj akurat nie wiem czemu-połączenia nie zrealizuję. Jestem cierpliwy, poczekam, szkoda tylko, że przez taką wtopę F7F musi czekać na kolejny weekend-o ile dojdzie paczka-z kryciem balsą płatów.
jarek996 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Hej, mam szokującą metodę na takie przypadki (specjaliści mnie przez nią nienawidzą!) Otóż trzeba zadzwonić telefonicznie! Pisanie maili kiedy coś się nie układa naprawdę rzadko jest skuteczne. Co do samego ABC-RC - kupuję tam ostatnio dużo, nawet reklamację robiłem (dwa razy) i wszystko w najlepszym porządku, Byłbym szczerze zdziwiony gdyby coś było aż tak bardzo nie tak (bo wpadka to każdemu może się przydarzyć). Patryk ; najlepiej podjechac i zadzwonic DZWONKIEM przy drzwiach. Wtedy sie wszystko wyjasnia w 10 sek .
Rawen 75 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 No to dowaliłeś Jarku! Trochę nie po drodze jechać do sklepu. Ale wychodząc z takiego założenia-uff, dobrze, że to nie zakup u chińczyka!
Łukasz.S Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Przecież na stronie sklepu była informacja ze w ostatni tydzień roku zamówień i wysyłek nie realizują... Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby czegoś nie wysłali, owszem tez miałem problem z przelewem (nie dotarł) ale otrzymałem telefon ze sklepu o zaistniałej sytuacji i wszystko wyjaśniliśmy w jednej rozmowie. Teraz sklep działa na innej platformie i wszystkie dane są przeniesione właśnie na nią, możliwe ze przez to wyszła cała ta sytuacja...
Rawen 75 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 Kolego informacja była, że zamówienia zostaną zrealizowane od 2 stycznia. Ja towar zamówiłem w grudniu, bodajże 21, zapłaciłem przelewem-status na dzień dzisiejszy NIEOPŁACONE< CZEKAMY NA WPŁATĘ. A już dawno powinno być na koncie. Dzisiaj jest już 3.01.2019-wątpię, aby przelew szedł tak długo.... Co do przeniesienia profilu klienta na nową platformę - napisałem o tym. telefonu ze strony sklepu nie otrzymałem
Rekomendowane odpowiedzi