Depesz Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Smarujesz rzepa żywicą i po wyschnięciu przyklejasz to np. na CA do koszulki termo pakietu?Czy smarujesz żywicą i przyklejasz? Żywicą smaruję jedynie balsę, lub sklejkę. Po wyschnięciu mam idealną powierzchnie do klejenia rzepa (samoprzylepnego z Casto). Do pakietu przyklejam bez żadnych ceregieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Rzep zwykły a samoprzylepny to prawie to samo Myślałem że masz super żywicę ,która przykleja się do koszulki termo pakietu. W jednym modelu też mam takie aku. ale 5-cel,w pakiecie mam zdublowane kable i odbiornik podłączony przez 2 wyłączniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Po krótkiej przerwie postanowiłem dokończyć to co zacząłem. A oto fotki tuż przed oblotem, oczywiście w ciepły jesienny dzień. Gość ma dosyć kiepską minę, ale tak na prawdę ja miałem dużo gorszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek77 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 No i jak po oblocie udany?Może powiesz coś więcej?Jak silnik,ile wytrzymuje pakiet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 I stało się, do dziś to pamiętam. Największym problemem, po za tremą, była wysoka trawa, która najbardziej przeszkadzała podczas lądowania. Ciąg silnika na śmigle APC 20x10E widać dosyć dobrze za modelem. No i odleciał w siną dal... TORA, TORA, TORA ;-) Silnik daję niesamowitą moc, start to raptem kilka metrów na nieco więcej niż połowa gazu. Po starcie zaraz zdejmuję manetkę, żeby zbyt szybko mi nie znikał z oczu. Bardziej realistyczny start z rozbiegiem odbywa się na połowie gazu. Model praktycznie nie wymagał trymowania, lecz pomimo środka ciężkości zgodnego z zaleconym przez producenta model zbyt zadzierał i by lecieć prosto musiałem oddawać wysokośc. 100 g ołowiu w osłonie silnika załatwiło sprawę. Bardzo dobrze pracuje podwozie, wydajnie amortyzując wszelkie nierówności terenu, których z resztą na lotnisku nie brakuje. W tym dniu odbyłem kilka lotów, w sumie ok. 18 min lotu. Po powrocie do domu do baterii "weszło" nieco ponad 3000mAh. Lądowania w tak wysokiej trawie były dosyć ciężkie, o kapotaż nie było trudno, ale model start nie odniósł. W pierwszym locie nie mogłem sobie odmówić kilku ewolucji, pętli, beczki i lotu plecowego. Wszystkie ewolucje wykonuje bardzo ładnie i powoli, można powiedzieć, że z majestatem. Kolejnego dnia postanowiłem wylatać pakiet i wylatałem. 28 min krążenia. Gdy zorientowałem się, że zaczyna mi brakować mocy postanowiłem lądować. I to był dobry pomysł, kolejnej ósemki bym już nie przeleciał. Po wylądowaniu brakło energii by dokołować do samochodu. I jeszcze pamiątkowe zdjęcie Podsumowując, napęd sprawdził się w 110%. Latałem tym modelem nawet na boisku piłkarskim, lecz nie pełnowymiarowym ;-). Mimo swych rozmiarów jest bardzo przyjazny dla pilota i można go śmiało polecić nawet początkującym pilotom, jako trzeci model, lecz początkująca osoba musi dysponować dużą przestrzenią, bo model może przelecieć duży dystans nawet z wyłączonym silnikiem. Na koniec powiem, że mój P6-E Hawk jest gotów do oblotu, tylko aura nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Mój Piper ma młodszego brata, w skali 1/5, który radzi sobie całkiem nieźle. To zdjęcie jeszcze przed oblotem. Na szczęście nie przyniosło pecha. A tu model o którym wspominałem w tym wątku, dziś został nareszcie oblatany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Gratuluje udanego oblotu. Ale bez filmiku nie uwierzę, że był udany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Osz kurcze, jaki ładny ten dwu-płacik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Osz w mordę, dzięki. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Przemek, jak duży Piperek - lata jeszcze? Jak sprawdził sie ten napęd? Ja od dwóch tygodni rozważam za i przeciw silnikom 4 T, benzynie i elektrowni. Z modelami to samo: Pilatus Turbo Porter TMcz - 2,64 m; Miss Morava TMcz albo Piper H 9. Do nich albo MVVS 26 cm3 albo Twoja elektrownia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Pakiety masz połaczonr szeregowo!! Czy na pewno tak chciałes? Nigdy nie byłem dobry z fizyki, stąd moje pytanie. Gdyby przewody były połaczone równolegle, czyli + i + oraz - i -, to mamy zsumowaną polemność bez zmiany napięcia. A co w przypadku szeregowego połaczenia jak u Przemka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 5s+5s= 10s a pojemność taka sama Tak samo są lutowane ogniwa ze sobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkos Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Mała sugestia co do umieszczenia satelity, powinieneś ją dać na boczną ściankę w takim układzie lub odwróć o 90* odbiornik, anteny do full range muszą być rozmieszczone asymetrycznie. Weź sobie to do serca, szkoda modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Ach so! Jak mawiali starzy Krzyżacy :lol2: . Czyli przy połaczeniu równoległym sumują się tylko pojemności, a przy szeregowym (Przemka) pojemność pozostaje bez zmian a sumuje się napięcie (5S -> 10S). Dobry jestem, mogę wrócić do 5 klasy podstawówki :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Witam. Model zmienił właściciela i nadal lata na elektrowni. Do dziś twierdzę, że to dobre rozwiązanie. W mojej konfiguracji miał potężny zapas mocy i kiedy się z niej nie korzystało można ją było zamienić na długotrwałość lotu. W drugim modelu P6-E Hawk miałem identyczny zespół napędowy i sprawdzał się niesamowicie. Po pewnym czasie zachciało mi się benzyny i włożyłem do Hawka Saito FG-20. Latał całkiem nieźle, ale nadmiaru mocy zero. Pocięchą było to, że na jego oryginalnym baku można było latać 2 godziny :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Jak myślisz, czy Twoja elektrownia poradzi sobie z tą miss http://www.nastik.pl/miss-morava-p-2164.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Oczywiście, że sobie poradzi. Poradzi sobie również z holowaniem sporego szybowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Przemek, teoretycznie jest to Twój silnik, ale różni się kształtem obudowy choć symbol ten sam. Może to nowsza wersja? Jest jeszcze o takim samym oznaczeniu cyfrowym, ale z symbolem serii "sk". Trochę się w tych 6364 pogubiłem. Jeśli możesz to podpowiedz mi coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.