Skocz do zawartości

SU 26 EPP z Cyber Fly


BART

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie będę się z Tobą kłócił bo Ty wiesz swoje a ja swoje.

 

Miałem przeróżne wypadki w których cierpiało wszystko począwszy od silnika, dzioba, kadłuba skończywszy na sterze kierunku ale skrzydło wzmocnione włóknem i węglem nie doznało nawet najmniejszego uszkodzenia czy nadwyrężenia.

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

leciałem pionowo w dół na pełnym gazie ze 100 metrów i zaciągnąłem wysokość i wtedy to się stało :wink:

 

 

 

Edit: usłyszałem trzask ale pomyślałem że to nic takiego i latałem dalej

Opublikowano

Oj, to musiales miec wczesniej jakis problem z tym skrzydlem, wierz mi, to ciezko rozwalic o ziemie a co dopiero podczas zaciagniecia :) Nie wiem jak w Twoim modelu ale w tym po prostu nie ma szans... Obustronnie miales to wzmocnione?

Opublikowano

Witam,

zastanawiam się nad napędem do swojego SU. Mam 2 dzwonki TP: jeden to 2410-09 nabyty specjalnie do tego modelu, i drugi 2408-21 - taki miałem w skrzydełku z awatara i na takim lata w swoim Yaku Wojtass. Mnie jednak nie zależy na szybkim modelu do agresywnej akrobacji, a raczej na spokojnym do nauki akrobacji, dlatego zakupiłem wolniejszy silniczek. Zapraszam jednak do dyskusji który silniczek lepiej zastosować. 2410-09 jest torszeczkę dłuższy i cięższy kilka gram. Pewnie i tak skończy się na tym że przetestuję obydwa silniczki, jednak mimo wszystko proszę o rady i podzielenie się swoimi doświadczeniami.

Opublikowano

Z pewnoscia widziales juz ten filmik KLIK ale tutaj masz jakies tam moje wygibasy na 2408-21. Mi bardzo pasuje to ze model potrafi byc bardzo szybki. Latalem kiedys na 2S z duzym smiglem i silnikiem Ray - jakos mi sie to szybko znudzilo :)

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jakaś pomyłka :)

 

W swoim Yaku mam również 2408-21T :] Niestety zepsuta ładowarka mocno mi nadwyrężyła pakiety których używam i nie lata już tak pięknie jak na pierwszym filmiku z oblotu :(

Opublikowano

Masz rację, pomylilem się, już wyedytowałem i poprawięłm (zresztą chyba nie ma silnika TP o oznaczeniu 2409-21 :))

 

Filmik widziłem, bardzo mi się podobał (między innymi pomógł w podjęciu decyzji o zakupie modelu), ale ponieważ nie czuję się jeszcze mistrzem pilotażu, a tym bardziej akrobacji, chiałbym zrobić trochę wolniejszy model (przynajmniej na początku). Jak mi się znudzi dam mu 2408-21. Generalnie jestem ciekaw czy tym modelikiem wogóle da sięwolniej polatać - czy nie będzie przepadał przy mniejszych prędkościach, może macie jakieś doświadzczenia?

Opublikowano

Ten filmik zostal nagrany po 2 miesiacach latania modelami rc. Ja widze na avatarze ze delte masz, na 100% jest trudniejsza do opanowania od tego modelu. Wojtas juz pierwszego dnia krecil nim pelna akrobacje a wczesniej tez tylko trenerkiem latal. Model jest na prawde mily i przyjemny. Potrafi latac bardzo wolno, przy wietrznej pogodzie stoi w miejscu bez przepadania, tylko wysokosc traci. Mozna nim ladowac do ręki. 3x probowalem, 2x wyszlo ;)

 

pozdrawiam

Opublikowano

Skoro tak to wsadzę mu 2408-21 a ten drugi zostawię do jekiegoś deproniaka 3d, bo na taki modelik też mam ochotę, a może do ESA. No ale najpierw SU.

 

A delta i owszem - był to mój pierwszy model - obecnie w stanie spoczynku - nie to że ubita - po protsu zestarzała się moralnie, spełniła swoje zadanie - nauczyła mnie latać.

Teraz katuje Fox'a i EG Multiplexa - ale i tu pomalutku zaczyna zalatywać nudą - dlatego na przyszły sezon muszę mieć coś do nauki akrobacji.

Opublikowano

ta, obustronnie miałem, złamany węgiel zalałem cyjakiem i jest git narazie trzyma. Skrzydła w twoim to jak guma mym zdaniem (na filmikach)

Opublikowano

Nie wiem co masz na mysli przez ta gumę bo nie zauwazylem zeby sie giely. W kazdym badz razie jak widzisz wydziwiam tym modelem co sie da od kilku miesiecy i wciaz caly. Gdyby model byl sklonny do tego co stalo sie w Twoim Blascie to mialbym juz nim w piecu napalone :)

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

No i polatałem dzisiaj przy mocnym wietrze,ale SC 5cm od krawedzi to za bardzo do

tyłu.Szedł pionowo do góry i max.trym wysoksci w doł ustawił go dopiero w poziomie.

W locie pionowym w dół bez silnika leci prosto ,więc skrzydła są zamontowane ok.

W żylecie zaciągało go w dół przez trym steru wysokosci,więc musiałem go lotkami stale "podtrzymywać"

Przesunę SC od przodu na 3 cm i dam znać.

 

POwiedzcie Su-26-owcy gdzie macie SC?Zalecane 5cm jest w/g mnie za daleko.

 

 

Bart

Opublikowano

Przesunąłem pakiet do przodu o 3 cm i o wiele lepiej,założyłem też cięższe smigło APC ,trudno coś powiedzieć o mozliwosciach figur bo bardzo mocno wiało .Harrier pod wiatr bezbłędnie,zyleta ok ,ale jeszcze trochę mi go zaciaga "pod spód"reszta wkrótce.

 

Bart

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam pytanko.

Widze że wzmacniacie sam kadłub. Czy są do tego przeznaczone pręciki węglowe, czy trzeba kupić własne ? Jeśli własne, to 1 czy 2mm ? Przypuszczam że 3mm to juz za duzo ;).

Opublikowano

Miałem Piperka EPP i dostałem tylko pręty do wzmocnienia sterów i skrzydła - na nic więcej nie wystarczyło. Nie mam zamiaru 2x płacić za przesyłke, zeby sprawdzić czy dostane na tyle w zapasie czy nie ;).

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam kilka pytań :)

W locie na pleckach trzeba mu troche pomagać SW. Co zmienić żeby to wyeliminować ?:).

 

Model potrzebuje baaaardzooooooo dużo miejsca żeby zrobić pętelke, czy to może być powód zbyt wysuniętego SC do przodu ?

 

Kolejnym problemem jest to, że gdy zaczyna brakować prądu w aku, zasilanie zostaje nagle odcinane :\. Ostatnio stało mi sie to podczas pętli - urwane skrzydlo... Stało sie to w pierwszym locie - nie przyszło mi nawet na myśl, ze może sie takie coś stać :P.

Na szczęście to jest EPP, także bez problemu można pokleić. W każdym razie trzeba to wyeliminować ;).

Opublikowano

Zmien ustawienia w reglu na "soft cut off" - dzieki tej funkcji beda spadac obroty bez gwaltownego odciecia.

Co do petli to jest taka mozliwosc - sprawdz wychylenia sterow i polozenie SC.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.