Wojtass_nt Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Nie będę się z Tobą kłócił bo Ty wiesz swoje a ja swoje. Miałem przeróżne wypadki w których cierpiało wszystko począwszy od silnika, dzioba, kadłuba skończywszy na sterze kierunku ale skrzydło wzmocnione włóknem i węglem nie doznało nawet najmniejszego uszkodzenia czy nadwyrężenia.
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 leciałem pionowo w dół na pełnym gazie ze 100 metrów i zaciągnąłem wysokość i wtedy to się stało :wink: Edit: usłyszałem trzask ale pomyślałem że to nic takiego i latałem dalej
diem Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Oj, to musiales miec wczesniej jakis problem z tym skrzydlem, wierz mi, to ciezko rozwalic o ziemie a co dopiero podczas zaciagniecia Nie wiem jak w Twoim modelu ale w tym po prostu nie ma szans... Obustronnie miales to wzmocnione?
Rado Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam, zastanawiam się nad napędem do swojego SU. Mam 2 dzwonki TP: jeden to 2410-09 nabyty specjalnie do tego modelu, i drugi 2408-21 - taki miałem w skrzydełku z awatara i na takim lata w swoim Yaku Wojtass. Mnie jednak nie zależy na szybkim modelu do agresywnej akrobacji, a raczej na spokojnym do nauki akrobacji, dlatego zakupiłem wolniejszy silniczek. Zapraszam jednak do dyskusji który silniczek lepiej zastosować. 2410-09 jest torszeczkę dłuższy i cięższy kilka gram. Pewnie i tak skończy się na tym że przetestuję obydwa silniczki, jednak mimo wszystko proszę o rady i podzielenie się swoimi doświadczeniami.
diem Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Z pewnoscia widziales juz ten filmik KLIK ale tutaj masz jakies tam moje wygibasy na 2408-21. Mi bardzo pasuje to ze model potrafi byc bardzo szybki. Latalem kiedys na 2S z duzym smiglem i silnikiem Ray - jakos mi sie to szybko znudzilo pozdrawiam
Wojtass_nt Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Jakaś pomyłka W swoim Yaku mam również 2408-21T :] Niestety zepsuta ładowarka mocno mi nadwyrężyła pakiety których używam i nie lata już tak pięknie jak na pierwszym filmiku z oblotu
Rado Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Masz rację, pomylilem się, już wyedytowałem i poprawięłm (zresztą chyba nie ma silnika TP o oznaczeniu 2409-21 ) Filmik widziłem, bardzo mi się podobał (między innymi pomógł w podjęciu decyzji o zakupie modelu), ale ponieważ nie czuję się jeszcze mistrzem pilotażu, a tym bardziej akrobacji, chiałbym zrobić trochę wolniejszy model (przynajmniej na początku). Jak mi się znudzi dam mu 2408-21. Generalnie jestem ciekaw czy tym modelikiem wogóle da sięwolniej polatać - czy nie będzie przepadał przy mniejszych prędkościach, może macie jakieś doświadzczenia?
diem Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Ten filmik zostal nagrany po 2 miesiacach latania modelami rc. Ja widze na avatarze ze delte masz, na 100% jest trudniejsza do opanowania od tego modelu. Wojtas juz pierwszego dnia krecil nim pelna akrobacje a wczesniej tez tylko trenerkiem latal. Model jest na prawde mily i przyjemny. Potrafi latac bardzo wolno, przy wietrznej pogodzie stoi w miejscu bez przepadania, tylko wysokosc traci. Mozna nim ladowac do ręki. 3x probowalem, 2x wyszlo pozdrawiam
Rado Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Skoro tak to wsadzę mu 2408-21 a ten drugi zostawię do jekiegoś deproniaka 3d, bo na taki modelik też mam ochotę, a może do ESA. No ale najpierw SU. A delta i owszem - był to mój pierwszy model - obecnie w stanie spoczynku - nie to że ubita - po protsu zestarzała się moralnie, spełniła swoje zadanie - nauczyła mnie latać. Teraz katuje Fox'a i EG Multiplexa - ale i tu pomalutku zaczyna zalatywać nudą - dlatego na przyszły sezon muszę mieć coś do nauki akrobacji.
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 ta, obustronnie miałem, złamany węgiel zalałem cyjakiem i jest git narazie trzyma. Skrzydła w twoim to jak guma mym zdaniem (na filmikach)
diem Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Nie wiem co masz na mysli przez ta gumę bo nie zauwazylem zeby sie giely. W kazdym badz razie jak widzisz wydziwiam tym modelem co sie da od kilku miesiecy i wciaz caly. Gdyby model byl sklonny do tego co stalo sie w Twoim Blascie to mialbym juz nim w piecu napalone pozdrawiam
BART Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Opublikowano 9 Listopada 2008 No i polatałem dzisiaj przy mocnym wietrze,ale SC 5cm od krawedzi to za bardzo do tyłu.Szedł pionowo do góry i max.trym wysoksci w doł ustawił go dopiero w poziomie. W locie pionowym w dół bez silnika leci prosto ,więc skrzydła są zamontowane ok. W żylecie zaciągało go w dół przez trym steru wysokosci,więc musiałem go lotkami stale "podtrzymywać" Przesunę SC od przodu na 3 cm i dam znać. POwiedzcie Su-26-owcy gdzie macie SC?Zalecane 5cm jest w/g mnie za daleko. Bart
diem Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Zmierzylem linijka SC i mam 5cm. Moze za maly sklon silnika masz? Sprobuj mniej, ten model lubi miec ciezko na dziobie.
BART Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 Przesunąłem pakiet do przodu o 3 cm i o wiele lepiej,założyłem też cięższe smigło APC ,trudno coś powiedzieć o mozliwosciach figur bo bardzo mocno wiało .Harrier pod wiatr bezbłędnie,zyleta ok ,ale jeszcze trochę mi go zaciaga "pod spód"reszta wkrótce. Bart
Karol93 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Mam pytanko. Widze że wzmacniacie sam kadłub. Czy są do tego przeznaczone pręciki węglowe, czy trzeba kupić własne ? Jeśli własne, to 1 czy 2mm ? Przypuszczam że 3mm to juz za duzo .
gładkilot Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 czy trzeba kupić własne ? http://cyber-fly.pl/produkt-727.html zestaw zawiera: -pomalowane ,wyciete elementy z EPP -prety na wzmocnienie -drut stalowy na popychacze -4szt dzwigienki Są chyba 4 - 2 na kadłub i 2 na skrzydło ( tak miałem w esa )
Karol93 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Miałem Piperka EPP i dostałem tylko pręty do wzmocnienia sterów i skrzydła - na nic więcej nie wystarczyło. Nie mam zamiaru 2x płacić za przesyłke, zeby sprawdzić czy dostane na tyle w zapasie czy nie .
diem Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Kup dodatkowo jeden plaskownik 2x1 na wzmocnienie dziubu, reszta w zestawie.
Karol93 Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Mam kilka pytań W locie na pleckach trzeba mu troche pomagać SW. Co zmienić żeby to wyeliminować ?. Model potrzebuje baaaardzooooooo dużo miejsca żeby zrobić pętelke, czy to może być powód zbyt wysuniętego SC do przodu ? Kolejnym problemem jest to, że gdy zaczyna brakować prądu w aku, zasilanie zostaje nagle odcinane :\. Ostatnio stało mi sie to podczas pętli - urwane skrzydlo... Stało sie to w pierwszym locie - nie przyszło mi nawet na myśl, ze może sie takie coś stać . Na szczęście to jest EPP, także bez problemu można pokleić. W każdym razie trzeba to wyeliminować .
mammuth Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Zmien ustawienia w reglu na "soft cut off" - dzieki tej funkcji beda spadac obroty bez gwaltownego odciecia. Co do petli to jest taka mozliwosc - sprawdz wychylenia sterow i polozenie SC.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.