Skocz do zawartości

Pytanie dotyczące zapalania silnika spalinowego.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym jeśli chodzi o modele RC. Mam problem z zapaleniem silnika. Wspomnę tylko, ze model skladalem samemu.

 

Gdy szarpię za szarpanke model porusza sie do przodu. Wydaje mi się ze nie powinno tak byc. Czy jest to prawidłowe ? Jesli nie, to prosze o jakiekolwiek porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem odpalic go tak jak mowiles. Samochod caly czas porusza sie do przodu. Probowalem zmniejszyc obroty do minimum, az samochod calkowicie zgasl. Nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna. Prosze pomozcie mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,