Carrllos Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam, wszystkich. Jestem początkującym zapaleńcem na zbudowanie własnego samolotu z silnikiem elektrycznym, trochę dziś czasu spędziłem na forum i sam zastanawiam się nad budową maszyny RWD-5 z depronu, bazując na planach Skaazoo. I chyba jak każdy początkujący kilka pytań do tych co już to przeżyli i mają własne przemyślenia... 1. Prosiłbym o wskazówkę gdzie można kupić "depron"? (najlepiej prosiłbym kogoś o info z okolicy Sosnowca) A teraz osprzęt: 1. Aparatura:. http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5166 Nadajnik i odbiornik. lub http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6464 Nadajnik i odbiornik 2. Serwa:. http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=295 3. Silniczek i regulator:. http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5669 4. Akumulatory:. http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6604 Ceny w przybliżeniu 1. 350 lub 249zł 2. 78,90 zł/szt 3. 94,90 zł 4. 131,90 zł Czekam na jakieś podpowiedzi. Dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 1. Kup lepiej uzywany mx-12 z odbiornikiem do 350zl 2. Za drogie. http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=467 3. OK 4. Nie nie nie. Zdecydowanie lipol 11.1V do 1600mah 5. Ladowarka, najtansza e-sky Na Twoim miejscu zainteresowalbym sie www.hobbycity.com i tam zrobil cale zakupy, wyjdzie Cie polowe taniej. W Sosnowcu znajduje sie sklep handlujacy e-sky'em na allegro. KLIK Tam kupowalem ladowarke i pierwszy pakiet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...