pawluk88 Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Witam, mam wielka prosbe o pomoc w doborze optymalnego regulatora do silnika NTM Prop Drive 50-60 Series 380KV / 2665W. Silnik otrzymalem w spadku i chcialbym zrobic z niego uzytek. Jestem jeszcze laikiem w tych sprawach i na ten moment chcialbym skupic sie na zbudowaniu napedu (np do auta). Niestety wybor regulatorow i ich parametrow jest zbyt duzy i mnie troche przerosl. Nie chcialbym wybrac sprzetu ktory nie bedzie kompatybilny z silnikiem lub po prostu go spali. Interesuja mnie esc samochodowe dwukierunkowe, do silnikow bezszczotkowych. Proponowany esc do tego silnika to 100A. Czy to wystarczy? Macie moze propozycje konkretnych produktow? Na co powinienem zwrocic uwage przy wyborze regulatora? Z gory dziekuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioch Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Tylko że ten silniczek nie za bardzo nadaje się do modelu autka.(chociaż jak się ktoś uprze to wszędzie można zastosować). Silniczek ma zasilanie 6-8S gdzie w autkach to raczej zasilanie 2-3S i przynajmniej 3000KV i silnik typu inruner. Chyba że robisz jakiś własny projekt pod ten silnik. Regulatory dwukierunkowe samochodowe projektowane są pod zasilanie 2-3 S , chociaż są też i wyjątki pod 6S. Regulator 100A zapewne będzie OK. Napisz konkretnie co to ma być to na pewno znajdziesz pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latacz Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 w tym przypadku regulator 100A zapewne nie będzie ok -prawdopodobnie będzie za mały. w modelu samolotu śmigło startuje od razu płynnie i prawie bez oporu -prąd narasta płynnie i na starcie praktycznie nie przekracza maksymalnego. Samochód stoi w miejscu i swoje waży... danie gazu powoduje, że silnik jeszcze stoi -prawie zablokowany wał i występuje gwałtowny wzrost prądu na starcie... model ma swoją bezwładność i dłuższą chwilę trwa jego rozpędzenie -cały czas idzie zwiększony prąd... w samolocie śmigło rozpędza się natychmiastowo bez stwarzania takiego oporu. Sprawę pogarsza to, że to silnik "lotniczy" nie ma sensorów -więc moment rozruchowy jest dużo mniejszy... bardzo prawdopodobne, że model samochodu po prostu nie ruszy -napęd "zerwie synchronizację" a regulator i silnik będą piszczeć błąd... dla takiego silnika w modelu samochodu gazu trzeba dodawać bardzo powoli ... to silnik do modelu samolotu ewentualnie łodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi