modelmaniak Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Ostatnio naszło mnie na modelik Vanquish z EF. http://www.extremeflightrc.com/html/vanquish.html Nie znam się niestety na elektrykach dlatego proszę o pomoc w doborze silnika do tego modelu. Dedykowany silnik to moim zdaniem kilkukrotnie przepłacony chiński produkt. Może znacie lepsze rozwiazanie w cenie do 100€? http://www.extremeflightrc.com/html/torque.html Dane techniczne : -820KV, -waga : 143 gr, -pobór prądu : 38 amp, -średnica osi : 5mm, -zalecane śmigło dla 3 Li-po 13x6.5 APC-e, -zalecane śmigło dla 4 Li-po 12x6 APC-e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 A czemu uwazasz, ze dedykowany naped to przeplacony chinski produkt? Widzialem juz ich kilka w akcji, w Internecie nie spotkalem zlej opinii, a ten ktory sam mam- czyli mniejszy brat to naprawde wysokiej jakosci produkt. Niestety moj silnik nie doczekal sie jeszcze pelnej eksploatacji, ale przy testach sie bardzo ladnie sprawowal. Na pewno nie bedziesz musial wymieniac lozysk po 5 lotach, jak w silnikach chinskich (nie wszystkich oczywiscie). A jesli szukasz innego silnika to moze Hacker A30-14L? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 A jesli szukasz innego silnika to moze Hacker A30-14L? Fajny motorek i cena OK! 80USD jest do przyjęcia - nadal jednak mam wrażenie że to także Chińczyk. Zapomniałem dodać że chciałbym kupić silnik w polsce - nie rozeznaję się w tych zagranicznych zakupach. Myslałem o którymś z silników AXI, Mega itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...