Skocz do zawartości

Artex F3A 1,4m "SERENO" nowy model.


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

O ile ładniejszy bylby ten model gdyby nie te odrażające płaskie stateczniki...

Kosztuje przynajmniej 2 razy za dużo więc... niech jakos wygląda...

 

P.S.

Cena "przekombinowana"... Jesli do zestawu doliczymy koszty mat. pokryciowych, galanterii itp. to chyba lepiej kupić perfekcyjny zestaw z EF np. Vanquish.

Ostatnio kupiłem extrę 58" z tej firmy i jest poprostu piękna (jak na ARF'a).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
To ile ma kosztować ta folia+ 8 snapów, 360zł ?

Dorzuc farbe, troche kleju, papier scierny, troche drutu, kolka i 10 groszy za godzine pracy i masz ta cene. No ale pamietajmy, ze ten model jest 8cm mniejszy od tej Extry.

 

Jak mamy porownywac modele to moze podam przyklad, ze widzialem ostatnio model helios 63e z hyperiona po 600-630zl, dokladnie nie pamietam. Jest tych samych rozmiarow co Ele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że chciałbym kupować modele po cenie materiału + koszt przesyłki ,albo ta może być gratis. :D

 

Dorzuc farbe, troche kleju, papier scierny, troche drutu, kolka i 10 groszy za godzine pracy i masz ta cene

 

No i dlatego jedni sobie kupią za 800zł gotowca ,a inni szybko skalkulują, ze jak sami zrobią model, to serwa zostaną im gratis .

Odkąd bawię się w modele tak było i pewnie jakiś czas się to nie zmieni.

 

Tylko jak mamy zacząć kolejne spory ARF kontra "tartak" to może założę osobny wątek? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boogie ma racje, budowanie KITow wychodzi drozej niz arf, a jesli zlecamy budowe komus innemu to juz w ogole. Przerobilem to juz wystarczajaca ilosc razy, a na forum był o tym też często. Jednak z drugiej strony jaki jest sens kupowania arfa w ktorym trzeba polowe rzeczy przerobić?

Vaquish to świetny model, bardzo dobrze zareklamowany (jak wszsytkie modele EF) jednak nie zapominajmy ze to wciaż są Chiny, troche lepsze ale zawsze Chiny. W mojej Extrze trzeba na serio dużooo zmienić żeby latała tak jak sobie to wyobrażam, a to kosztuje i czas i pieniądze.

 

Imo omo ten model ma szanse latać dobrze, poczekajmy jednak na opinie z lotów, w końcu waga jest ważna ale nie tylko ona decyduje o własnościach lotnych modelu.

 

A co do wagi to daję sobie głowę obciąć że można spokojnie zejśc poniżej 1200g w tym cacku co osobiśćie mam zamiar udowodnić :>

 

Nie zapominajcie że pierwsze KITy już w połowie przyszłego tygodnia! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=134962#134962

link do konkursu na nazwę modelu :D

 

Edit:

Alchemik , 1200g to zakładając mniejszy pakiet .

Ja bym celował w 1050-1100g jako osiągnięcie :D

(model jeszcze z drewnianym podwoziem,oklejony i z serwami 690 g, z duralowymi będzie nieco cięższy)

 

edit 2 :

Dla mnie sam fakt "made in Poland" jest bezcenny.

Jakby tak powiedział Niemiec ,czy Francuz to bym się nie zdziwił , ale Polak !

Aż mnie zatkało. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale może początkujący też by dali radę poskładać... w końcu dołączają instrukcję (mam nadzieję , że nie jak DA do Spita). A skoro mniej doświadczeni tez by mogli to może jakieś propozycje co do konkretnych typów silników, pakietów , regulatorów i serw...

 

Darek

 

PS - Nie piszę , żeby od razu tym latać ale poskładać.... na razie mam depronowca do oblatania i "czekam na wiatr co rozgoni czarne skłębione obłoki" a potem sam też da sobie spokój... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek silnik 91???

 

To co widać waży ok 640 g do tego silnik spalina to nie więcej jak 40 OS 4 takt ( i to nie wiem czy nie za dużo.

Jakaś 30 ASP 270g

4 serwa 20g +1 serwa 9g = 90g

odbiornik 10g

pakiet 60g

zbiornik 100-150 = 200g (z paliwem )

śmigło 40 g

razem jakieś 1280g do lotu.

 

Lub z os 40 100 g więcej ale i zapas mocy spory.

Przy 91 podejrzewam że pierwsze dodanie gazu i trzeba by było szukać silnika w polu za lotniskiem :D

 

Ciekaw jakę minimalną wagę uda się zrobić do lotu dla tego modelu.

Czy to będzie mniej niż 1000g?

150pakiet 1500mA 3S1P

20g regiel 25A

80g serwa 4szt.

10g odbiornik

40g śmigło

i silnik 80 g .

wychodzi 1060g, czyli dając ultra lekką folię i lżejsze podwozie ..... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi 1060g, czyli dając ultra lekką folię i lżejsze podwozie ..... :shock:

 

... tylko czy jest sens ? ;)

 

Fajny model, ale ja go nie kupię, nie stać mnie :) Może kiedy indziej. później trochę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.