modelmaniak Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 O ile ładniejszy bylby ten model gdyby nie te odrażające płaskie stateczniki... Kosztuje przynajmniej 2 razy za dużo więc... niech jakos wygląda... P.S. Cena "przekombinowana"... Jesli do zestawu doliczymy koszty mat. pokryciowych, galanterii itp. to chyba lepiej kupić perfekcyjny zestaw z EF np. Vanquish. Ostatnio kupiłem extrę 58" z tej firmy i jest poprostu piękna (jak na ARF'a).
Tomek Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 Przemku,chyba Ci się rozmiary pomieszały . Extreme Flight 48" Vanquish to 122 cm a ten ma 140. EF Extra 148cm to 800zł. To ile ma kosztować ta folia+ 8 snapów, 360zł ?
jędrek Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 O ile ładniejszy bylby ten model gdyby nie te odrażające płaskie stateczniki...Kosztuje przynajmniej 2 razy za dużo A Vanquish to niby jakie ma stateczniki ? Dmuchane? A co do ceny, cóż, wytnij ręcznie , pewnie będzie taniej .
Boogie Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 To ile ma kosztować ta folia+ 8 snapów, 360zł ? Dorzuc farbe, troche kleju, papier scierny, troche drutu, kolka i 10 groszy za godzine pracy i masz ta cene. No ale pamietajmy, ze ten model jest 8cm mniejszy od tej Extry. Jak mamy porownywac modele to moze podam przyklad, ze widzialem ostatnio model helios 63e z hyperiona po 600-630zl, dokladnie nie pamietam. Jest tych samych rozmiarow co Ele.
utopia Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 mniejszy był Extrim to ten może Maxtrim? :mrgreen:
Tomek Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 Pewnie że chciałbym kupować modele po cenie materiału + koszt przesyłki ,albo ta może być gratis. Dorzuc farbe, troche kleju, papier scierny, troche drutu, kolka i 10 groszy za godzine pracy i masz ta cene No i dlatego jedni sobie kupią za 800zł gotowca ,a inni szybko skalkulują, ze jak sami zrobią model, to serwa zostaną im gratis . Odkąd bawię się w modele tak było i pewnie jakiś czas się to nie zmieni. Tylko jak mamy zacząć kolejne spory ARF kontra "tartak" to może założę osobny wątek? :wink:
alchemique Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Boogie ma racje, budowanie KITow wychodzi drozej niz arf, a jesli zlecamy budowe komus innemu to juz w ogole. Przerobilem to juz wystarczajaca ilosc razy, a na forum był o tym też często. Jednak z drugiej strony jaki jest sens kupowania arfa w ktorym trzeba polowe rzeczy przerobić? Vaquish to świetny model, bardzo dobrze zareklamowany (jak wszsytkie modele EF) jednak nie zapominajmy ze to wciaż są Chiny, troche lepsze ale zawsze Chiny. W mojej Extrze trzeba na serio dużooo zmienić żeby latała tak jak sobie to wyobrażam, a to kosztuje i czas i pieniądze. Imo omo ten model ma szanse latać dobrze, poczekajmy jednak na opinie z lotów, w końcu waga jest ważna ale nie tylko ona decyduje o własnościach lotnych modelu. A co do wagi to daję sobie głowę obciąć że można spokojnie zejśc poniżej 1200g w tym cacku co osobiśćie mam zamiar udowodnić :> Nie zapominajcie że pierwsze KITy już w połowie przyszłego tygodnia! !
Bartosz Mesjasz Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Dla mnie sam fakt "made in Poland" jest bezcenny. Ileż można poić tych co zatrudniają chińczyków... Edit: lepiej ?
Tomek Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=134962#134962 link do konkursu na nazwę modelu Edit: Alchemik , 1200g to zakładając mniejszy pakiet . Ja bym celował w 1050-1100g jako osiągnięcie (model jeszcze z drewnianym podwoziem,oklejony i z serwami 690 g, z duralowymi będzie nieco cięższy) edit 2 : Dla mnie sam fakt "made in Poland" jest bezcenny. Jakby tak powiedział Niemiec ,czy Francuz to bym się nie zdziwił , ale Polak ! Aż mnie zatkało. :shock:
Bartosz Mesjasz Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 No co w tym dziwnego ? ...
alchemique Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 i z serwami 690 g No to szacun w takim razie! Edit: Na życzenie Przemka skasowałem to co nie w temacie. Tomek
Tomek Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 Projekt "malowania" modelu zaproponowany przez Artex. Oraz wiadomość , że od jutra będzie do kupienia i to w niższej cenie niż podałem. Cena ostatecznie została ustalona na 390 zł.
Raffik Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 woooo pieknie sie prezentuje w tej wersji...
Milko Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 No ładniutki , ale tytuł to już można by zmienić :wink:
darek.3333 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 No cóż , przynajmniej jak nie wygrałem konkursu na nazwę to nie będę musiał składać extrima i kupie sobie Sereno na gwiazdkę.. jak mnie żona nie zabije... Darek
darek.3333 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Ale może początkujący też by dali radę poskładać... w końcu dołączają instrukcję (mam nadzieję , że nie jak DA do Spita). A skoro mniej doświadczeni tez by mogli to może jakieś propozycje co do konkretnych typów silników, pakietów , regulatorów i serw... Darek PS - Nie piszę , żeby od razu tym latać ale poskładać.... na razie mam depronowca do oblatania i "czekam na wiatr co rozgoni czarne skłębione obłoki" a potem sam też da sobie spokój... :wink:
radek872 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Wow kolejny rodzynek Artexu BRAWO model f3A z duzymi sterami pewnie w 3D bedzie sobie radzic.Szkoda tylko, że nie na 1.5m wtedy idealnie by pasował YS 63 albo jakis Saiciak 82 czy 91 chociaż w F3A bez elektryka mozna sobie polatac dla rekreacji :rotfl:
Lord Rzeźnik Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 :shock: Tak jak wersja biała była dla mnie najbrzydszym samolotem, jaki widziałem, tak pomalowany jest po prostu SUPER .Gratulacje dla projektantów.
Tomek Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 Radek silnik 91??? To co widać waży ok 640 g do tego silnik spalina to nie więcej jak 40 OS 4 takt ( i to nie wiem czy nie za dużo. Jakaś 30 ASP 270g 4 serwa 20g +1 serwa 9g = 90g odbiornik 10g pakiet 60g zbiornik 100-150 = 200g (z paliwem ) śmigło 40 g razem jakieś 1280g do lotu. Lub z os 40 100 g więcej ale i zapas mocy spory. Przy 91 podejrzewam że pierwsze dodanie gazu i trzeba by było szukać silnika w polu za lotniskiem Ciekaw jakę minimalną wagę uda się zrobić do lotu dla tego modelu. Czy to będzie mniej niż 1000g? 150pakiet 1500mA 3S1P 20g regiel 25A 80g serwa 4szt. 10g odbiornik 40g śmigło i silnik 80 g . wychodzi 1060g, czyli dając ultra lekką folię i lżejsze podwozie ..... :shock:
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 wychodzi 1060g, czyli dając ultra lekką folię i lżejsze podwozie ..... :shock: ... tylko czy jest sens ? Fajny model, ale ja go nie kupię, nie stać mnie Może kiedy indziej. później trochę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.