BodzioPilot Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam, ostatnio podczas lotow pojawil sie dziwny problem. Trzymajac model w reku, dawajac gazu na polowe model juz rwal w gore, dla jasnosci, model to telemaster, silniczek e-max 750 g ciagu, model ok 300 g wagi, moze mniej badz wiecej , nie mam wagi. Zeby juz nie zanudzac, sprawdzajac wszystko na ziemi bylo ok, silnik polowa gazu chodzi, wyrzucam go , leci 5 metrow , oczywiscia ciagnal w pod duzym katem i nagle bach przestal dzialac, nie wiedzialem co sie stalo. Podnosze go i widze ze na szczescie nic sie nie stalo, a wiec robie druga probe. Trzymajac model w dloni silnik na full, wszystko dziala, troche go potrzymalem i sie nie zacial(pakiet byl naladowany przed lotem), a wiec troche oddalem gazu, wyrzucam znow ok 5 metrow i bach, i jak kamien w glebe, i tak 3 razy. Nie wiem co jest przyczyna tego zjawiska. Mam chinski regulator, jednak nie wiem czy to jego wina, zaklocenia? mam 2.4 co prawda antena nie byla pod katem 90 stopni, jednak odciety byl tylko silnik, czasem bywalo ze latalem ze zle ulozona antena w odbiorniku i nigdy nic nie trzaslo( na szczescie) Bede wdzieczny za kazda pomoc:) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Uzwojenie w silniku? Jaki silnik i jakie śmigło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Ja miałem takie objawy kiedy silnik się przegrzewał na śmigle o zbyt dużym skoku. Daj linka do silnika i do śmigła którego używasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BodzioPilot Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Silnik mam taki http://rcsklep.pl/product_info.php?products_id=304 Na poczatku latalem na 10x4.7 bylo dobrze, no ale pozniej sie zacial, i wtedy zalozylem 11x4.7 bo innego nie mialem i juz ciagle zacinal. Uzwojenie wydaje mi sie cale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Na jakim pakiecie latasz? Możliwe, że pakiet nie ma odpowiedniej wydajności prądowej, następuje spadek napięcia i regulator odcina silnik. Spróbuj, czy będzie podobny efekt na znacznie mniejszym smigle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Jak masz pakiet 3S to śmigło za duże :? dla 3S 10x4,7 to max, na 11x4,7 silnik będzie sie przegrzewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Dziwi mnie jedno. Silnik ma 1200kv a proponują do niego 10x4.7 ?? Coś mi tu nie pasuje. IMO powinno być śmigiełko w granicach 7x4.7 - 9x4.7. edit: znalazłem "Recommended propeller range 6 x 4.7" to 10 x 4.7"" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BodzioPilot Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Troszke podejrzewalem , ze zaduze smiglo, ale zeby az tak, no dziekuje za pomoc:) Pakiet mam 3s 1300 dualsky 25 C (ten czerwony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.