Marek_Spy Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Moto szybowiec axn28 volantex. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Ja osobiście preferuję silnik na pstryczku (0,1) ale jak chcesz na drążku wymiennie z hamulcem to ja bym to zrobił tak jak pisałem. Dodatkowo trzeba dodać w wejściach pozycję która dla uproszczenia nazwij eng. W źródle tej pozycji ustaw drążek gazu a aktywność tego wejścia ustaw we wszystkich fazach lotu poza ostatnią. Następnie dodaj mikser na kanale silnika który w źródle będzie miał "eng" Dodatkowo warto pomyśleć o zabezpieczeniu żeby po włączeniu trybu Landing z aktywnym hamulcem nie było możliwości aby silnik został w innej pozycji niż 0%. Można to zrobić np podpisując pod przełącznik którym aktywujesz tryb Landing opcje specjalna która w angielskiej wersji nazywa się override ustawiasz ja na kanał silnika wartość dajesz -100 i tym sposobem aktywując tryb do lądowania silnik zawsze będzie wyłączony. Mieszam języki ale mam opentx po angielsku jakoś bardziej zrozumiałe to było dla mnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Wole polski choć znam angielski wystarczajaco moze dlatego ze jestem przeciwnikiem zasmiecania naszego jezyka naleciałościami Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 stosuje butterfly na drążku gazu i mam to oprogramowane dokładnie tak jak opisał to xp3r. Mam dodane: przełącznik włączający BF włącza również odcięcie gazu(f.specjalna bezpiecznik na kanale gazu =-100) a wyłączenie butterfly ustawia wartość wejścia BF na -100 (własna krzywa =-100) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 A możesz mi posłać plik? Zobacze jak to jest i bede kombinowal dalej. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 no ja mam horusa nie wiem czy to z taranisem zagada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Trzeba sprawdzic Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Myślę że każda metoda ustawień na swój sposób jest dobra, byle spełniała swoje zadanie.No i oczywiście nie przysparzała trudności pilotowi.Ja natomiast mam ustawione np. klapy na lewym sliderze, BF na prawym i jest OK jak dla mnie.Pierwotnie BF był na drągu od silnika, ale trochę mnie to irytowało, więc usunąłem tą funkcjonalność.Obsługa jest równie płynna a w razie czego silnik jest pod kciukiem bez zbędnego pstrykania przełącznikami.Pozostałe funkcjonalności na przełącznikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 tak mniej więcej bym chciał możesz wysłać plik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Pobralem pliki ale sa w dziwnym formacie bo opentx (companion) ich nie otwiera. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi