Marek_Spy Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 Moto szybowiec axn28 volantex. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 Ja osobiście preferuję silnik na pstryczku (0,1) ale jak chcesz na drążku wymiennie z hamulcem to ja bym to zrobił tak jak pisałem. Dodatkowo trzeba dodać w wejściach pozycję która dla uproszczenia nazwij eng. W źródle tej pozycji ustaw drążek gazu a aktywność tego wejścia ustaw we wszystkich fazach lotu poza ostatnią. Następnie dodaj mikser na kanale silnika który w źródle będzie miał "eng" Dodatkowo warto pomyśleć o zabezpieczeniu żeby po włączeniu trybu Landing z aktywnym hamulcem nie było możliwości aby silnik został w innej pozycji niż 0%. Można to zrobić np podpisując pod przełącznik którym aktywujesz tryb Landing opcje specjalna która w angielskiej wersji nazywa się override ustawiasz ja na kanał silnika wartość dajesz -100 i tym sposobem aktywując tryb do lądowania silnik zawsze będzie wyłączony. Mieszam języki ale mam opentx po angielsku jakoś bardziej zrozumiałe to było dla mnie .
Marek_Spy Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 Wole polski choć znam angielski wystarczajaco moze dlatego ze jestem przeciwnikiem zasmiecania naszego jezyka naleciałościami Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
zipp Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 stosuje butterfly na drążku gazu i mam to oprogramowane dokładnie tak jak opisał to xp3r. Mam dodane: przełącznik włączający BF włącza również odcięcie gazu(f.specjalna bezpiecznik na kanale gazu =-100) a wyłączenie butterfly ustawia wartość wejścia BF na -100 (własna krzywa =-100)
Marek_Spy Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 A możesz mi posłać plik? Zobacze jak to jest i bede kombinowal dalej. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 no ja mam horusa nie wiem czy to z taranisem zagada
Marek_Spy Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 Trzeba sprawdzic Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
sbogdan1 Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 Myślę że każda metoda ustawień na swój sposób jest dobra, byle spełniała swoje zadanie.No i oczywiście nie przysparzała trudności pilotowi.Ja natomiast mam ustawione np. klapy na lewym sliderze, BF na prawym i jest OK jak dla mnie.Pierwotnie BF był na drągu od silnika, ale trochę mnie to irytowało, więc usunąłem tą funkcjonalność.Obsługa jest równie płynna a w razie czego silnik jest pod kciukiem bez zbędnego pstrykania przełącznikami.Pozostałe funkcjonalności na przełącznikach.
Marek_Spy Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 tak mniej więcej bym chciał możesz wysłać plik ?
Marek_Spy Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Pobralem pliki ale sa w dziwnym formacie bo opentx (companion) ich nie otwiera. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi