Jump to content

opinie na temat Extra330L oraz pomoc w doborze wyposarzenia


Recommended Posts

Witam wszystkich od niedawna zastanawiam sie nad kupnem oto tego modelu http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8225&Product_Name=Extra-330L_52inch_ARF

Jak myślicie czy warto tym zawracać sobie głowę ??

Oraz jaki wyposażenie do tego trzeba by było kupic? niby na stronie producent zaleca silnik ale czy to nie zadurzy motor ??

"Suggested Motor: Turnigy 35-48 or larger. Kv around 1200rpm/v"

akurta takiego nie ma na stroce jest 35-48 ale 1100kv i wazy ten slinik 163g nie zaduzy ?? jesli nie taki to jaki inny oraz jakie inny wyposarzenie serwa regel akuu??

Z gory dziekuje wszystkim za pomoc POZDRAWIAM

Link to comment
Share on other sites

Wszystko pięknie ale 1300g bez wyposażenia :/ Z wyposażeniem wyjdzie jakieś 1600-1700g.

Trochę dziwne jeśli modele 1m rozpiętości ważą nie więcej niż 1kg.

Też przez chwilę sobie nad nim myślałem ale przeleciała mi latająca cegła koło głowy i zauważyłem pewne podobieństwa :D

Link to comment
Share on other sites

Guest slawekmod

Rozpiętość tej Extry to 1330 mm, więc waga w stosunku do rozpiętości i powierzchni nośnej nie jest tragiczna.Chyba że podali inną wagę niż jest w rzeczywistości.

Link to comment
Share on other sites

Panowie ja mam tą extrę..

Ona z wyposażeniem waży około 1200-1300 gram..

Zrobiłem jak na razie jeden oblot i jestem jak na razie zadowolony. Jak pisałem w wątku o tej extrze.. lądowanie pierwsze zrobiła prawie jak harrier :) Na prawie zerowej prędkości pięknie usiadła.. a nie było wiatru.. pierwszy raz mi się to zdarzyło..

1700 to może z silnikiem spalinowym będzie ważyć..

Zresztą jak przyjadę do domu po pracy to zważę całość raz jeszcze.. Pomiaru wagi zrobiłem jak model przyszedł, i razem z wyposażeniem wychodziło mi max.. 1200 -1300

Model jak wspomniałem wykonał dwa loty.. przy drugim mialem twarde przyziemienie z mojej winy.. jak na razie mam bardzo pozytywne wrażenia. Z powodu braku pogody i czasu nie wykonałem kolejnych lotów. Ale zakładam że jak pogoda dopisze w weekend to zrobię jakiś filmik. Jeśli chodzi o sam model.. no cóż.. sklejka chińska.. po twardym lądowaniu musiałem muszę osadzić podwozie ponownie.. bo wyrwało mi trochę sklejki.. ale po jakości sklejki to się nie dziwię.. :) Mała poprawka i będzie śmigać :)

Link to comment
Share on other sites

Nie żeby ten tego...

 

ale w takim razie na stronie UH jest pomyłka.

 

Weight (without motor/battery etc.): 1250-1350g

 

Zważę w domu i się sprawa definitywnie rozwiąże :)

No w każdym razie latająca cegła to nie jest.. takie odniosłem wrażenie po pierwszym oblocie.. Jak twierdzi moja żona.. "ta extra to się tak trzyma powietrza " ;)

Link to comment
Share on other sites

No i miałem rację.. Dostałem się do mojej wagi, zważyłem extrę.. i z calutkim wyposażeniem, łożem silnika zrobionego z lekkiego stopu (węglowe będzie lżejsze ). Z baterią 3s 2200 ważąca ok 180 gram.. Cały model.. waży nie całe 1300 gram.. :)

Co przy rozpiętości 1,3 metra.. IHMO jest raczej dobrym wynikiem.. skoro modele renomowanych firm przy rozpiętości 1,5 do 1,6 metra ważą do 3 kilo..

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Kolejny oblot szykuję na weekend.. jak pogoda dopisze :) Może nawet jakiś film zrobię. Chciałbym na razie dobrze oblatać model żeby na filmie pokazać jego właściwości lotne.. tak że zobaczymy co z filme wyjdzie..

No i pogoda.. ta nieszczęsna pogoda..

 

 

Aaa..zapomniałem dodać odnośnie wagi.. że ważyłem z dodatkowymi obciążnikami.. bo miała tył za lekki.. a nie mogłem wystarczająco baterii przesunąć.. Jak zrobię łoże silinika sklejkowe albo węglowe.. to raz spadnie waga łoża dwa odlecą obciążniki z ogona bo dziób będzie lżejszy.. i lepiej się będzie wyważał..

Tak że sądzę że będzie można z wagi odjąć co najmniej 50 gram..jak nie 70 gram :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.