Gość Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 5-10-15, proszę - czysty fusion 5cc nie ma kontry, bo wystarcza dociągnięcie nakrętki bez ryzyka odkręcenia. Niektóre, duże nawet silniki, nie miały kontry w ogóle, np Enya 4C. Przewietrzenie (nie odpowietrzenie) skrzyni korbowej połączone z kolektorem ssącym, to konsekwencja pewnej filozofii smarowania. OS preferuje połączenie tego króćca z kolektorom ssącym, co zapewnia powrót oleju ze skrzyni korbowej z powrotem do silnika. Takie rozwiązanie pozwala na zmniejszenie zawartości oleju w paliwie, ale też wymusza powrót nawet zanieczyszczonego (np. opiłkami) oleju do obiegu. Niektóre marki (np Saito) nie przewidują takiej możliwości, a zużyty olej jest odprowadzany poza silnik. Oba rozwiązania mają swoje wady i zalety, a w przypadku konkretnych rozwiązań technologicznych mogą mieć bardzo mocne uzasadnienie Aha, klapka na gaźniku stała się zbędna, kiedy zaczęto stosować instalację paliwową zasilaną ciśnieniem z tłumika. Wystarczy przytkać tłumik i obrócić śmigłem aby paliwo popłynęło do silnika 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi