jogi99 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Witam Czy macie jakis sprwadzony sposob na "wysuniecie" do przodu (o 25 mm) silnika benzynowego (DL50) ? Mam na mysli jakies tulejki czy podkladki dystansowe ... cos mi tam chodzi po glowie, jest troche podpowiedzi w necie, ale jesli ktos ma sprawdzony patent to prosze o info.
rabbitlkr Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Jeśli dobrze rozumiem chodzi o przesunięcie całego silnika w masce do przodu? Proponuje albo zrobić nowy domek, ewentualnie wytoczyć nowe szpulki z dobraną długością, nie wydaje mi się aby te 25mm więcej były krytyczne jeśli chodzi o wytrzymałość owych szpulek.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Sa gotowe tulejki o róznych długościach można też użyć kawałka rury o przekroju kwadratowym . Na upartego można też yżyć zwykłe szpilki gwintowane i nałożć na nie odpowiedniej długości tulejki z rur duralowych lub stalowych
tikicaca Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 przy przedluzaniu szpulek radzilbym pomyslec o wytrzymalosci uszów mocujaych silnik. Przy wiekszej dlugosci szpulek, szybciej sie zmecza. Radzilbym zrobic dluzszy domek + do niego ewentualnie oryginalne lub krotsze szpulki
rabbitlkr Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Ewentualnie można też przykręcić na oryginalnych szpulkach to sklejki a potem sklejkę zdystansować innymi szpulkami do domku, daje to łatwość ustawiania skłonu i wykłonu ale niestety rośnie waga.
jogi99 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 Dzieki za tak szybki i "energiczny" odzew Domku nowego raczej nie bede robil - zbyt skomplikowane i zmieniajace dotychczasowa konstrukcje... Natomiast to o czym piszecie, a dotyczy dystansow, jak najbardziej by mi odpowiadalo i rownoczesnie pokrywa sie z tym co widzialem w necie (USA). Wasze podpowiedzi utwierdzily mnie w przekonaniu o kierunku, ktory "w myslach" wybralem - dzieki.
Nielot Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Pamietaj też o zachowaniu płaszczyzny mocowania żeby uniknąć naprężeń w uszach mocujacych silnik.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.