Phacot Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Witam, obecnie jeszcze jestem laikiem w tych sprawach ... bardzo zależy mi na podpięciu RC do Latającego skrzydła Disco Parrot. Disco Parrot musi otrzymać dane w protokole SBUS, SUMD lub MPCC - nie obsługuje DSM ( nie mam pojęcia w jakim protokole nadaje 9XR ) Podpięcie radia do Disco chyba jest niezbędne by wykonać nim zaplanowaną wcześniej misję w ADRUPILOT .... Posiadam w domu 9XR pro, FrSky DJT, FrSky V8FR-II - Może ktoś coś doradzi ..... pozdrawiam
ksdl Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Musiałbyś zmienić moduł na FrSky XJT i odbiornik na FrSky XM+ albo Jumper R1, sam nadajnik 9XR PRO może zostać.