Skocz do zawartości

Aparatura 9xr pro z DISCO PARROT czy zadziała ?


Phacot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, obecnie jeszcze jestem laikiem w tych sprawach ...  bardzo zależy mi na podpięciu RC do Latającego skrzydła Disco Parrot.

Disco Parrot musi otrzymać dane w protokole SBUS, SUMD lub MPCC  - nie obsługuje DSM ( nie mam pojęcia  w jakim protokole nadaje 9XR  )

Podpięcie radia do Disco chyba jest niezbędne by wykonać nim zaplanowaną wcześniej misję w ADRUPILOT .... 

Posiadam w domu 9XR pro, FrSky DJT, FrSky V8FR-II -  

Może ktoś coś doradzi ..... pozdrawiam    

SBUS.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Krzyśku za odpowiedź i proszę jeszcze o radę ... zastanawiam się nad sprzedażą całości i kupienia czegoś innego ... planuję używać sprzętu pośrednio do zarabiania pieniędzy, więc nie chcę kupować

badziewia - ale z drugiej strony nie wiem czy plany się zrealizują i nie chcę inwestować większej kasy ... będę latał nad lasami w trybie AUTO w odległości ode mnie do 1 - 1,5 kilometra ....

 

Widziałem na YouTube jak:

- gość sterował Disco Parrota poprzez FrSky i6s - zastanawiam się czy jest to wystarczająca aparatura poprzez niską cenę -  na allegro za 299 zł można ją kupić ....

 

https://allegro.pl/oferta/flysky-fs-i6s-2-4g-10ch-afhds-2a-ekranem-dotykowym-8745332934?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_KRK_PLA_Kolekcje+i+Sztuka+-+Kolekcje_+_top_&ev_adgr=Modelarstwo&gclid=EAIaIQobChMI_dLvzs376AIVTZSyCh11PgjNEAQYAyABEgIRsPD_BwE

 

 

- drugi gość ( raczej profesjonalista ) używa do podpięcia Disco FrSky Taranis q x7 - cena wyższa więc chyba również sprzęt o wiele lepszy ... na allegro za 550 zł ....