Skocz do zawartości

Model heli udźwig 3kg


makaroni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Od razu zaznacze, że jestem kompletnie zielony (podkreślam, że kompletnie).

 

Projekt jest nastepujący:

Za jakiś czas chcę kupić/złozyć model helikoptera który jest w stanie unieść w powietrze stelaż o wadze 3kg.

 

Na stelażu montowana będzie kamera. Stelaż ma być sterowany za pomocą dwóch serw, tak aby można było obracać kamerą.

 

Chodzi o to aby uzyskać obraz z lotu ptaka bez użycia kranu kamerowego (wysięgnika) z większą swobodą ruchu.

Od razu zaznaczam, że zakres pracy helikoptera będzie ograniczał się do unoszenia/opadania oraz ruchu w płaszczyźnie poziomej.

 

Tak więc w moim projekcie wyróżniam następujące kroki:

 

1. Zakup małego heli do nauki oraz nauka

 

a) Lama V3 czy V4?

B) Na co zwrócić uwagę przy nauce?

 

2. Zakup lub zbudowanie heli większego. Zdolności manualno-elektroniczne mam więc z tym nie ma problemu.

 

a) Czy seryjne dostępne na rynku helikoptery mają na tyle duży udźwig aby unieść te 2,5-3kg sprzętu ?

B) Ze względu na wartośc sprzętu filmowego - śmigłowiec powinien być jak najbardziej niezawodny (dlatego wolałbym produkt komercyjny).

c) Co byscie polecili ?

 

 

Będę wdzięczny za komentarze.

 

Pozdrawiam

Makaroni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

co do nauki to juz sporo na tym forum znajdziesz..

co do komercyjnych konstrukcji to jest tego tez troche..

MAXI JOKER , BERGEN , AIRSTAR, JR VOYAGER 260 jakies konwersje VARIO..

co do wypaosazenia to tez sporo do wyboru zalezy jaki ma byc efekt koncowy od prostych sanek po zawansowane łoża na żyroskopach i tłumikach dragn jak KENYON..

mysle ze ze srednio zawansowanym systemem do filmowania z jakas stabilizacją powinienieś sie zmiescic w 10-15 tys $dolarów jesli oczywiscie zalezy ci na produkcie pół gotowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,