Mirek01 Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Witam , mam silnik GT 5325/11 i po 2-3 lotach przy rozruchu na małych obrotach pojawił się słyszalny "pisk" . Odgłos występuje tylko w początkowym momencie nabierania obrotów , po ich zwiększeniu odgłos cichnie . Zasilam pakietem li-po 8S z reglem Castle EDGE HV120 i na maksymalnych obrotach ma obciążenie w granicach 60% swych możliwości . W związku z tym mam kilka pytań do kolegów z forum : - czy ktoś miał podobne objawy takiego silnika ? - czy ten typ tak ma ? - w jaki sposób pozbyć się drażniącego pisku ? Za pomoc z góry dziękuje Pozdrawiam, Mirek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpazo Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Mirek może być to problem któregoś łożyska którego szumu nie słyszysz na dużych obrotach bo zagłusza go wirnik. wymienił bym łożyska na lepsze i wszystko wróci do normy . Pozdrawiam Władek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Łożysko raczej nie. Na zwiększonych obrotach piszczałoby jeszcze mocniej. Trudno wyrokować, nie słysząc zjawiska. Czy jest to pisk łożyskowy-łatwo go poznać, czy pisk wydawany przez regulator, a odzywający się z drgań uzwojeń. Wówczas może to być luźno zamocowana piasta. Przy starcie, podczas ruszania następuje krótki poślizg piasty na wale i sygnał daje regulator. Dobrze odsłuchaj. A bez śmigła piszczy? Jeśli łożysko, odezwie się również bez obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi