Pit Opublikowano 8 Maja 2020 Opublikowano 8 Maja 2020 Witam. Mam taki problem z silnikiem Os max Fs-155p (pompa paliwa), że po rozgrzaniu za żadne skarby świata nie chce odpalić. Zimny pali od ręki. Jak już odpali pracuje perfekcyjnie. Nowa świeca, ustawione zawory, sprawdzona instalacja paliwowa. Generalnie wszystko wygląda na sprawne tyle że nie odpala. Jakieś pomysły?
d9Jacek Opublikowano 8 Maja 2020 Opublikowano 8 Maja 2020 w dolocie gdzieś może byc nieszczelność która przy nagrzanym silniku powiększa się( odcinek pompa, gaznik,kolektor ssący)
Stanislaw Opublikowano 8 Maja 2020 Opublikowano 8 Maja 2020 witam spróbuj dać większy luz na zaworach.
Pit Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Opublikowano 9 Maja 2020 Szczelność w układzie dolotowym sprawdziłem, luzy zaworowe zgodne z instrukcją użytkowania.
d9Jacek Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 a w jakim"wieku" jest ten Os ? ile litrów już wypił ? daj fibrową lub klingerytowa uszczelkę/podkładkę między gażnikiem a kolektorem ssącym- może być tak ,że paliwo odparowywuje na skutek wysokiej temp. gaznika -mówię to na podstawie doświadczenia z silnikami w sportowych autach...tam idą podkładki izolacyjne nawet grubości 15mm edit. na jednym z rajdów silnik mojego GT6 , mający fabryczną mechaniczna pompę paliwową przestał na gorąco odpalać. Dorażnie pomogła zmoczona w zimnej wodzie szmata położona na pompę a docelowo elektryczna pompa paliwowa z regulowanym cisnieniem...być może tak jest i w Twoim przypadku
Pit Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Opublikowano 9 Maja 2020 Kompresja bardzo dobra. Podejrzewam jakiś problem z pompą albo regulatorem tyle tylko że instrukcja zabrania te elementy rozkręcać. Czy ktoś może te elementy rozkręcał?
d9Jacek Opublikowano 9 Maja 2020 Opublikowano 9 Maja 2020 14 minut temu, Pit napisał: Podejrzewam jakiś problem z pompą albo regulatorem tyle tylko że instrukcja zabrania te elementy rozkręcać. no to byłby problem przy rozruchu na zimno...a na zimno pali moim zdaniem gdzieś się rozszczelnia pod wpływem ciepła
Rekomendowane odpowiedzi