fire Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Witam Jestem nowy na forum i początkującym modelarzem, chciałbym zbudować sobie jakis model, wiem czytałem posty o toto-0 czy zefirku ale niezabardzo wiem gdzie dostać wszystkie materiały(balsę wiem, niewiem gdzie np.depron) , niedokońca tez umiem odczytywać z planów modelarskich. A więc jęśli wiecie powiedzcie mi gdzie moge dostać takie materiały i jaki model wybrac do budowy na mój pierwszy(może byc nawet zwykły szybowiec wypuszczany z ręki, tak aby troche opanowac budowę samolotów, a dopiero drugi może byc modelem rc) pzdr
Linux Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Więc tak, polecam toto-0 prosty w budowie, doskonały model, sam go teraz buduję i jest świetny. Plany : http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=10250&highlight=toto-0 lub na stronie Pana Motylastego http://www.motylasty.pl/main.html Depron to w Castoramie, Praktikerze, Obi, Komfort, Lerua Merlin. Reszta materiałów to w sklepie modelarskim (listewki, balsa etc.) Polecam model-fan na placu Reymonta, wszystko jest i nie drogo (materiały). UHU Por do klejenia depronu, też w jakimś markecie budowlanym lub w sklepie modelarskim, również. Poczytaj forum bo jest tego typu tematów pełno, troszkę chęci. Możesz także zbudować Zefirka (mój pierwszy model), RWD, Basica. Do wyboru do koloru Pozdrawiam Łodziaka :mrgreen:
tomcar11 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Wydaje mi się że kolega nie wie co to jest depron, więc tłumacze. Depron to piankowy podkład pod panele, dostaniesz w każdym sklepie z panelami.
mkilly Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Pytanie do kolegi Linuxa. W jakim miescie w Obi lub w Castoramie kupiles depron ?? Nie moge nigdzie sie na niego natknac moze ma inna jakas nazwe używana w budownictwie bo jak pytam ludzi to tylko wielkie oczy robia i mowia: nie ma.
Paweł R Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Depron - podkład pod panele podłogowe.