Skocz do zawartości

Co na początek?


fire

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy na forum i początkującym modelarzem, chciałbym zbudować sobie jakis model, wiem czytałem posty o toto-0 czy zefirku ale niezabardzo wiem gdzie dostać wszystkie materiały(balsę wiem, niewiem gdzie np.depron) , niedokońca tez umiem odczytywać z planów modelarskich.

A więc jęśli wiecie powiedzcie mi gdzie moge dostać takie materiały i jaki model wybrac do budowy na mój pierwszy(może byc nawet zwykły szybowiec wypuszczany z ręki, tak aby troche opanowac budowę samolotów, a dopiero drugi może byc modelem rc)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, polecam toto-0 prosty w budowie, doskonały model, sam go teraz buduję i jest świetny. Plany : http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=10250&highlight=toto-0 lub na stronie Pana Motylastego http://www.motylasty.pl/main.html

Depron to w Castoramie, Praktikerze, Obi, Komfort, Lerua Merlin.

Reszta materiałów to w sklepie modelarskim (listewki, balsa etc.) Polecam model-fan na placu Reymonta, wszystko jest i nie drogo (materiały).

UHU Por do klejenia depronu, też w jakimś markecie budowlanym lub w sklepie modelarskim, również.

Poczytaj forum bo jest tego typu tematów pełno, troszkę chęci.

 

Możesz także zbudować Zefirka (mój pierwszy model), RWD, Basica. Do wyboru do koloru :) Pozdrawiam Łodziaka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim miescie w Obi lub w Castoramie kupiles depron ?? Nie moge nigdzie sie na niego natknac moze ma inna jakas nazwe używana w budownictwie bo jak pytam ludzi to tylko wielkie oczy robia i mowia: nie ma.

A ja zrobiłem wielkie oczy myśląc, że forumowa wyszukiwarka nie działa... ale nie, wszystko z nią w porządku:

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=11635

:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach