Skocz do zawartości

PZL Wilga


janekP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Mam kilka pytań

1. Najważniejsze to czy dobrze się tym modelem lata i jak samolot reaguje na klapy

2.czy były jakieś problemy ze złożeniem i w jaki sposób go malowałeś

3.jakie wyposażenie dobrałeś? 

Coś bardzo podobnego do konfiguracji producenta czy coś zmieniałeś (np. Rozmiar śmigła) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam tą wilgę.

nX7KZE.jpg

1. Mi nie sprawia żadnych problemów, robiłem nią nawet podstawowe akrobacje, pętle, lot odwrócony itd. Na klapy reaguje super, lata wolniutko i stabilnie.

2. Złożenie bez problemu, malowanie zwykłymi sprayami, ale samochodowymi, bo szybko schną. Przekombinowałem dając serwa na ogon, co w tym modelu powoduje potem problem z wyważeniem, niemniej jakoś tam dociążyłem przód i lata, ale nie polecam, lepiej będzie zrobić jak producent nakazał.

3. Piszę z pamięci więc mogę się mylić ale mam serwa zwykłe jakieś 9g plastiki, raz mi się zacięło jedno od lotki w górnej pozycji a i tak dało się skompensować drugą lotką i wylądowałem. Silnik stary zużyty Turnigy 2830 bodajże, aku ładuję 3s1500 albo 3s2200, śmigło APC 7x5. Dawałem też jakieś 8 cali i było lepsze do startu - wilga ładnie wyrywała z gleby, ale szybko mi się łamało bo za bardzo wystawało. Ogólnie osprzęt taki złomowy mam, z różnych staroci, ale lata spoko.

Masz cały temat na forum:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem. Wydaje mi się że jest to model który dam radę poskładać (będzie to pierwszy nie ARF) wyposażenie jakie sobie na razie wybrałem to 

silnik emax cf2822

regulator redox 40A (chyba troche za dużo?)

Śmigło 9x5 GWS  EP9050

Serwa TowerPRo sg-92r (ponoć mocniejsze niż sg-90)

 

Da rade na takim zestawie polecieć?

(i czego ewentualnie potrzebuję jeszcze do montażu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyślałem trochę nad tym modelem (i budrzetem) i myślę że jeszcze mnie ktoś musi podszkolić w tematyce zagadnień kątów i innych wychyleń w samolotach więc na razie budowę wilgi odkładam na zimę a teraz kupię turbo beaver od pelikana (tylko ogarnę sponsora na ten samolot?) a później to może jakiś piper z balsy albo spalina? Kto wie jak się życie potoczy. Póki co będę latać tak często jak mogę (chociaż teraz jestem tydzień na wakacjach). Mam betę i A200 troszkę jeszcze podszkolenia z szybowania i równego lądowania i pora na koła i klapy (beaver) 

Na razie dziękuję za rady i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.