martek23 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Właśnie wydrukowałem plany ale się zastanawiam (jestem początkującym modelarzem) czy rwd 5 z depronu do dobry model dla mnie i nie wiem czy go zacząć robić czy sobie odpuścić aha i nie namawiajcie mnie na kupno gotowych modeli bo raz kupiłem single wing plane i to jedna wielka lipa a wracając do tematu napiszcie co o tym myślicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 RWD jest polecany jako model dla poczatkujacych - wiec smialo. Zapraszam do dzialu POWITALNIA i OD CZEGO ZACZAC - tam znajdziesz wiekszosc odpowiedzi na swoje pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wspinacz1 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 martek23, poczytaj sobie forum, informacji na temat RWD 5 by Skazoo jest mnóstwo. Jest jak najbardziej polecany dla początkujących, takich jak Ty i Ja :mrgreen: :mrgreen: Ps. na początek jest również dobry Toto-0 z planów Motylastego. fajny model z depronu i bardzo dobrze opisana jest jego budowa. Aha i w łaśnie te dwa modele zostają prze zemnie budowane jako pierwsze własne modele :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martek23 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 A czy aparatura z single wing plane by pasowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martek23 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Tylko jedno pytanie jak myślicie czy uda mi się zrobić taki samolot? jeszcze nigdy nie miałem styczności z czymś takim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...