martek23 Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Właśnie wydrukowałem plany ale się zastanawiam (jestem początkującym modelarzem) czy rwd 5 z depronu do dobry model dla mnie i nie wiem czy go zacząć robić czy sobie odpuścić aha i nie namawiajcie mnie na kupno gotowych modeli bo raz kupiłem single wing plane i to jedna wielka lipa a wracając do tematu napiszcie co o tym myślicie.
mammuth Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 RWD jest polecany jako model dla poczatkujacych - wiec smialo. Zapraszam do dzialu POWITALNIA i OD CZEGO ZACZAC - tam znajdziesz wiekszosc odpowiedzi na swoje pytania.
wspinacz1 Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 martek23, poczytaj sobie forum, informacji na temat RWD 5 by Skazoo jest mnóstwo. Jest jak najbardziej polecany dla początkujących, takich jak Ty i Ja :mrgreen: :mrgreen: Ps. na początek jest również dobry Toto-0 z planów Motylastego. fajny model z depronu i bardzo dobrze opisana jest jego budowa. Aha i w łaśnie te dwa modele zostają prze zemnie budowane jako pierwsze własne modele :mrgreen:
martek23 Posted January 7, 2009 Author Posted January 7, 2009 A czy aparatura z single wing plane by pasowała?
martek23 Posted January 7, 2009 Author Posted January 7, 2009 Tylko jedno pytanie jak myślicie czy uda mi się zrobić taki samolot? jeszcze nigdy nie miałem styczności z czymś takim
wspinacz1 Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Tak jak mammuth powiedział Zapraszam do działu POWITALNIA i OD CZEGO ZACZĄĆ - tam znajdziesz większość odpowiedzi na swoje pytania. Jest tyle informacji na temat RWD, że na pewno sobie poradzisz.