Skocz do zawartości

Rwd 5 by skazoo


martek23

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wydrukowałem plany ale się zastanawiam (jestem początkującym modelarzem) czy rwd 5 z depronu do dobry model dla mnie i nie wiem czy go zacząć robić czy sobie odpuścić aha i nie namawiajcie mnie na kupno gotowych modeli bo raz kupiłem single wing plane i to jedna wielka lipa a wracając do tematu napiszcie co o tym myślicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

martek23, poczytaj sobie forum, informacji na temat RWD 5 by Skazoo jest mnóstwo.

Jest jak najbardziej polecany dla początkujących, takich jak Ty i Ja :mrgreen: :mrgreen:

 

Ps. na początek jest również dobry Toto-0 z planów Motylastego. fajny model z depronu i bardzo dobrze opisana jest jego budowa. Aha i w łaśnie te dwa modele zostają prze zemnie budowane jako pierwsze własne modele :mrgreen: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisz posta pod postem :evil: uzywaj opcji EDYTUJ ...

A czy aparatura z single wing plane by pasowała?

Wstaw linka do tej aparatury - aby bylo wiadomo o czym piszesz.

Tylko jedno pytanie jak myślicie czy uda mi się zrobić taki samolot? jeszcze nigdy nie miałem styczności z czymś takim

No przeciez piszemy, ze to dla poczatkujacych - plany sa opisane - informacji na forum i nie tylko tutaj - mnostwo.

Kazdy kiedys zaczynal...

Chyba i ja sie skusze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jedno pytanie jak myślicie czy uda mi się zrobić taki samolot? jeszcze nigdy nie miałem styczności z czymś takim

 

Ja też nie miałem styczności z modelarstwem i jakoś udało mi się zbudować Toto-0. Zbudować model taki jak wspomniane Toto czy Rwd naprawde nie jest trudno potrzeba tylko trochę chęci.Ewentualnie możesz poprosić kogoś starszego o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy RWD5 ten by skazoo to on skręca?